Zawieszenie - poduchy
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Zawieszenie - poduchy
Kylones,
Takie cosie jak na obrazkach mi wykombinuj
http://www.newhilux.net/ridepics/Scotty ... %20(1).jpg
Obrazek poduszek
http://www.newhilux.net/ridepics/Scotty ... %20(2).jpg
jeszcze jeden obrazek poduszek
http://www.driveriteltd.com/cimgs/drive ... s/3475.pdf
Poduszki instrukcja montażu
http://www.driveriteltd.com/cimgs/drive ... s/2436.pdf
Sterownik instrukcja montażu
http://www.driveriteltd.com/Toyota/euro ... prings.php
Stronka FIRESTONE gdzie to znalazłem
// edit by fobos
Takie cosie jak na obrazkach mi wykombinuj
http://www.newhilux.net/ridepics/Scotty ... %20(1).jpg
Obrazek poduszek
http://www.newhilux.net/ridepics/Scotty ... %20(2).jpg
jeszcze jeden obrazek poduszek
http://www.driveriteltd.com/cimgs/drive ... s/3475.pdf
Poduszki instrukcja montażu
http://www.driveriteltd.com/cimgs/drive ... s/2436.pdf
Sterownik instrukcja montażu
http://www.driveriteltd.com/Toyota/euro ... prings.php
Stronka FIRESTONE gdzie to znalazłem
// edit by fobos
Re: Hilux 05' D4D - okiem użytkownika
myślę, że na newhilux.net maja taki mechanizm ( htaccess ), że jeśli ktoś pyta o obrazek i mówi że ma referera rożnego od ich domeny to mu wysyłają bąad 403 - zabronione
wczoraj z tym walczyłem
czy nie o te obrazki chodzi?
Pozdrawiam
wojciech endurance
www.polkasteam.pl
wczoraj z tym walczyłem
czy nie o te obrazki chodzi?
Pozdrawiam
wojciech endurance
www.polkasteam.pl
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Hilux 05' D4D - okiem użytkownika
Dzięki, właśnie o te.
Dzięki za udostępnienie ich z twoich zasobów
Szukałem tego systemu już dość długo i właśnie na newhilux.net znalazłem auto i opis że te poduchy to FIRESTONE robi. Dalej poszło jak po sznurku
Dzięki za udostępnienie ich z twoich zasobów
Szukałem tego systemu już dość długo i właśnie na newhilux.net znalazłem auto i opis że te poduchy to FIRESTONE robi. Dalej poszło jak po sznurku
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Hilux 05' D4D - okiem użytkownika
Kylon myślę że nasze uczucia są podobne: "niech to się już skończy"kylon pisze:Tak będzie ale następnym razem .
Ale wiesz te twoje autorskie projekty (progi, rama i zderzak) oraz całokształt modyfikacji nie zostaną bez echa.
Zaczną się wywiady, fotografie, SŁAWA
A tak serio to jasne że następnym razem. Niemniej ściągajcie mi ten system (lub podobny jeśli masz coś lepszego). Bo zamontować chciałbym to jeszcze przed wakacjami.
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Hilux 05' D4D - okiem użytkownika
Koledzy,
Jeśli jest ktoś zainteresowany miechami to jest w Polszy fajny przedstawiciel Firestone w Ożarowie pod Wawką
http://www.resorrex.pl/index.html
Ceny poduch 1500zł netto
Cena sterownika 1692 zł netto
Do kompletu potrzebna jest jeszcze sprężarka.
Re: Zawieszenie - poduchy
tak z ciekawości to ile można więcej załadować na pakę przy takich miechach ??
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Zawieszenie - poduchy
Więcej
Ani grama. DMC auta jest stała i wpisana w dowód. Jeśli ładowność wynosi 1 000 kg to czy na resorze czy na poduszce ładowność jest taka sama.
Gra toczy się raczej o komfort podróżowania z max obciążeniem.
Wyobraź sobie że ładujesz na Hila 1000kg. I do tego przypinasz lawetę na której jest kolejne 2000kg. Wszystko jest zgodne z homologacją auta. Bo może tyle przewozić i może ciągnąć taką lawetę.
Sama tona na pace powoduje że auto wygląda jak startujący Jumbo. Jeśli dodatkwo przygnieciemy mu hak załadowaną lawetą to hak będzie prawie tarł o ziemię.
I tu z pomocą może nam przyjść miech który przejmie część ciężaru i wypoziomuje auto.
Jeśli wydaje ci się to bezsensowne to załaduj na swojego Hila 1000 kg i przejedź się po dziurawym asfalcie albo szutrówce. Gwarantuję ci że trudno ci będzie przekroczyć 50km/h.
Ani grama. DMC auta jest stała i wpisana w dowód. Jeśli ładowność wynosi 1 000 kg to czy na resorze czy na poduszce ładowność jest taka sama.
Gra toczy się raczej o komfort podróżowania z max obciążeniem.
Wyobraź sobie że ładujesz na Hila 1000kg. I do tego przypinasz lawetę na której jest kolejne 2000kg. Wszystko jest zgodne z homologacją auta. Bo może tyle przewozić i może ciągnąć taką lawetę.
Sama tona na pace powoduje że auto wygląda jak startujący Jumbo. Jeśli dodatkwo przygnieciemy mu hak załadowaną lawetą to hak będzie prawie tarł o ziemię.
I tu z pomocą może nam przyjść miech który przejmie część ciężaru i wypoziomuje auto.
Jeśli wydaje ci się to bezsensowne to załaduj na swojego Hila 1000 kg i przejedź się po dziurawym asfalcie albo szutrówce. Gwarantuję ci że trudno ci będzie przekroczyć 50km/h.
Re: Zawieszenie - poduchy
Nie wiem jak w wersji Double cab, ale ja w Extra cab ładuję bardzo często 1000 kg jeżdżę w dalekie trasy, jednak chciałbym trochę wzmocnić zawieszenie, bo czesto przewożę na krótkich odcinkach palety z cegłą. Waga to 1240 kgBartek 4.7 pisze:Więcej
Ani grama. DMC auta jest stała i wpisana w dowód. Jeśli ładowność wynosi 1 000 kg to czy na resorze czy na poduszce ładowność jest taka sama.
Gra toczy się raczej o komfort podróżowania z max obciążeniem.
Wyobraź sobie że ładujesz na Hila 1000kg. I do tego przypinasz lawetę na której jest kolejne 2000kg. Wszystko jest zgodne z homologacją auta. Bo może tyle przewozić i może ciągnąć taką lawetę.
Sama tona na pace powoduje że auto wygląda jak startujący Jumbo. Jeśli dodatkwo przygnieciemy mu hak załadowaną lawetą to hak będzie prawie tarł o ziemię.
I tu z pomocą może nam przyjść miech który przejmie część ciężaru i wypoziomuje auto.
Jeśli wydaje ci się to bezsensowne to załaduj na swojego Hila 1000 kg i przejedź się po dziurawym asfalcie albo szutrówce. Gwarantuję ci że trudno ci będzie przekroczyć 50km/h.
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Zawieszenie - poduchy
Jest to zdecydowanie coś dla ciebie.
Gdy auto jest puste ustawiasz ciśnienie w miechu na minimalne (10 psi) i jedziesz. Zawieszenie pracuje normalnie.
Gdy załadujesz auto możesz w miechy nabić do 100psi ( ) max i jechać wypoziomowanym autem. Ciśnieni w miechu ustalasz empirycznie sam.
Zalety: nie jeżdzisz na twardym skaczącym zawiasie na pusto.
Wady: cena, możliwość uszkodzenia w terenie ( jednak trochę tych rurek pod autem dodajesz)
Jednak w ogólnym rozrachunku gra jest warta świeczki moim zdaniem.
Ja jestem zdecydowany. Muszę jedynie dogadać z dilerem Firestone jakie dokładnie elementy muszę zamówić.
Pzwmichu a jakie masz tarcze hamulcowe ?
Jeśli jeździsz z takimi ładunkami to polecam wymianę tarcz na DBA. Naprawdę są lepsze.
Ja wymieniłem swoje przy okazji przeglądu na 120kkm. Tarcze firmowe nawet rantu jeszcze porządnego nie miały, i klocki też by jeszcze pochodziły. Ale zdecydowałem na wymianę i jestem bardzo zadowolony.
Gdy auto jest puste ustawiasz ciśnienie w miechu na minimalne (10 psi) i jedziesz. Zawieszenie pracuje normalnie.
Gdy załadujesz auto możesz w miechy nabić do 100psi ( ) max i jechać wypoziomowanym autem. Ciśnieni w miechu ustalasz empirycznie sam.
Zalety: nie jeżdzisz na twardym skaczącym zawiasie na pusto.
Wady: cena, możliwość uszkodzenia w terenie ( jednak trochę tych rurek pod autem dodajesz)
Jednak w ogólnym rozrachunku gra jest warta świeczki moim zdaniem.
Ja jestem zdecydowany. Muszę jedynie dogadać z dilerem Firestone jakie dokładnie elementy muszę zamówić.
Pzwmichu a jakie masz tarcze hamulcowe ?
Jeśli jeździsz z takimi ładunkami to polecam wymianę tarcz na DBA. Naprawdę są lepsze.
Ja wymieniłem swoje przy okazji przeglądu na 120kkm. Tarcze firmowe nawet rantu jeszcze porządnego nie miały, i klocki też by jeszcze pochodziły. Ale zdecydowałem na wymianę i jestem bardzo zadowolony.
Re: Zawieszenie - poduchy
dzięki za radę, autko ma od marca 2008 i zrobiłem dopiero 32 tys km - ogólnie wszystko mam jeszcze w serii, no oprócz wyglądu zewnętrznegoBartek 4.7 pisze:Jest to zdecydowanie coś dla ciebie.
Gdy auto jest puste ustawiasz ciśnienie w miechu na minimalne (10 psi) i jedziesz. Zawieszenie pracuje normalnie.
Gdy załadujesz auto możesz w miechy nabić do 100psi ( ) max i jechać wypoziomowanym autem. Ciśnieni w miechu ustalasz empirycznie sam.
Zalety: nie jeżdzisz na twardym skaczącym zawiasie na pusto.
Wady: cena, możliwość uszkodzenia w terenie ( jednak trochę tych rurek pod autem dodajesz)
Jednak w ogólnym rozrachunku gra jest warta świeczki moim zdaniem.
Ja jestem zdecydowany. Muszę jedynie dogadać z dilerem Firestone jakie dokładnie elementy muszę zamówić.
Pzwmichu a jakie masz tarcze hamulcowe ?
Jeśli jeździsz z takimi ładunkami to polecam wymianę tarcz na DBA. Naprawdę są lepsze.
Ja wymieniłem swoje przy okazji przeglądu na 120kkm. Tarcze firmowe nawet rantu jeszcze porządnego nie miały, i klocki też by jeszcze pochodziły. Ale zdecydowałem na wymianę i jestem bardzo zadowolony.
- Załączniki
-
- Zdjęcie106.jpg
- 1250 na pace :)
- (168,33 KiB) Pobrany 473 razy
-
- Posty: 181
- Rejestracja: 27 sie 2007, 12:42
- Auto: Hilux D-4D
- Kontakt:
Re: Zawieszenie - poduchy
Patrzcie Pany,
Tak auto na siebie zarabia
Jak swoją odbiorę od Kylona to też jej pstryknę parę fotek
Tak auto na siebie zarabia
Jak swoją odbiorę od Kylona to też jej pstryknę parę fotek
Re: Zawieszenie - poduchy
Zarabia i to bardzo dobrze, niedojże leasingowi zaoszczędziłem masę kasy, którą musiałbym oddać fiskusowi, jeżdżę na ON bez VAt-u no i nie muszę wynajmować małego auta które brałoby około tonę. Tylko biedna Toyotka klapy nie widziała od urodzeniaBartek 4.7 pisze:Patrzcie Pany,
Tak auto na siebie zarabia
Jak swoją odbiorę od Kylona to też jej pstryknę parę fotek
Re: Zawieszenie - poduchy
A nie chcesz odkręcić tego chromowanego zderzaka żeby sobie palete bliżej kabiny dosuwać? Będziesz miał środek ciężkości lepiej rozłożony a nie tak na samym tyle.
Bez tej tylnej burty to takie... pół kabrio
Bez tej tylnej burty to takie... pół kabrio
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8455
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Zawieszenie - poduchy
Wracając do miechów - oprócz Firestone robią jeszcze inne firmy, ale niekoniecznie z dedykacją "hilux"
Można znaleźć coś ciekawego np. Bridgestone, Contitech, Dunlop.
Generalnie u wszystkich, którzy robią poduchy do ciężarówek i naczep.
Można znaleźć coś ciekawego np. Bridgestone, Contitech, Dunlop.
Generalnie u wszystkich, którzy robią poduchy do ciężarówek i naczep.
Re: Zawieszenie - poduchy
Ale nie ma takiej potrzeby, bo w wózku widłowym mam długie widły i mogę bez problemu przepchnąć paletę aż pod samą kabinę Jednak miałem przypadek, że gościu ładując mi paletę czap ogrodzeniowych starym 30 letnim wózkiem bez hamulców, zatrzymał się na zderzakumisialek pisze:A nie chcesz odkręcić tego chromowanego zderzaka żeby sobie palete bliżej kabiny dosuwać? Będziesz miał środek ciężkości lepiej rozłożony a nie tak na samym tyle.
Bez tej tylnej burty to takie... pół kabrio