Wywalenie pneumatyki

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
duch
Posty: 275
Rejestracja: 22 gru 2009, 20:26
Auto: LAND CRUISER J12 3.0
Kontakt:

Wywalenie pneumatyki

Post autor: duch »

Zastanawiam sie nad wywaleniem miechów i w ich miejsce wsadzenia sprężyn.Mam jednak pytanie czy taka operacja wymaga jakiejś gruntowniejszej przeróbki,tzn.wsadzenie jakiś gniazd dla sprężyn i czy konieczna jest wymiana amortyzatorów.
Jeśli chodzi o amortyzatory to wydaje mi sie że mogą pozostać i będą w dalszym ciągu miały możliwość zmiany charakterystyki twardości :roll:

Awatar użytkownika
MAC332
Posty: 129
Rejestracja: 02 cze 2010, 23:43
Auto: LC150 i co? wpl.
Kontakt:

Re: Wywalenie pneumatyki

Post autor: MAC332 »

Osobiście nie znam się co trzeba wywalić a co zostawić, ale wiem na pewno, że wywalając pneumatykę pozbędziesz się jednego problemu. (z doświadczenia - jak w dwu letnim MB GL walnęła poducha)
Po tym doświadczeniu i jazdach próbnych (brak wyraźnej różnicy) zamawiając LC150 wiedziałem, że musi być tylko na sprężynkach (co łatwe w Polsce nie było bo chciałem lepiej wyposażony niż SOL, ale się udało u zagranicznych dealerów).

Awatar użytkownika
duch
Posty: 275
Rejestracja: 22 gru 2009, 20:26
Auto: LAND CRUISER J12 3.0
Kontakt:

Re: Wywalenie pneumatyki

Post autor: duch »

No tak,w Polsce nic sie łatwo nie odbywa :shock:
W sumie pneumatyka tylko służy do zmiany prześwitu pojazdu,to amortyzatory zmieniają charakterystyke twardości.
Czyli,na mój rozum,wywalając miechy a zakładając sprężyny teoretycznie niewiele sie zmienia.
Pytam tylko czy tak sie da i czy to jest takie proste jak myśle :!: :?:
Wszyscy z którymi do tej pory rozmawiałem na temat kalibracji pneumatyki,wyrównania auta,dobijanie od razu mówili - wywal to dziadostwo i wsadź sprężyny.Jednak gdy dojrzałem do tego to nagle jest zonk - chyba trzeba cos tam poprzerabiać ale co to nikt nie wie :shock:
Kylon,do Ciebie głównie kieruje pytanie ale może jest ktoś inny biegły w temacie :wink:

Rafi
Posty: 897