tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Moderator: luk4s7

merol
Posty: 2
Rejestracja: 02 lis 2010, 21:13
Auto: hdj120
Kontakt:

tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: merol »

witam wszystkich
przywitam sie na poczatek gdyz jestem tu nowy "czesc"
mam landa z 2003 d4d z pneumatycznym zawieszeniem tylnim.pozyczylem z bolem auto koledze ktory ciagnol przyczepe.
po powrocie tyl stoi maksymalnie wysoko.
kontrolka off juz jakis czas temu czesto mi sie wlaczala ale auto stalo normalnie.
auto skacze jak pingpong.nie chce sie opuscic.
podejzewam te czujniki wysokosci ale mam jeszcze pytanie gdzie one sie znajduja i czy po ewentualnie po ich wymianie trzeba cos jeszcze regulowac?

prosze o pomoc

Awatar użytkownika
wolf
Klubowicz
Posty: 828
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:47
Auto: Hilux, 69AM
Kontakt:

Re: tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: wolf »

Poszukaj: (J12) - temat sie przewijal

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18032
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: kylon »

Kilka razy

merol
Posty: 2
Rejestracja: 02 lis 2010, 21:13
Auto: hdj120
Kontakt:

Re: tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: merol »

wiem ze temat sie przewijal i przegladalem posty,lecz nigdzie nie moge dojsc gdzie znajduja sie te czujniki? i czy po ich wymianie musze jakos kalibrowac zawieszenie?

bartsiedlce
Posty: 41
Rejestracja: 18 paź 2010, 22:42
Auto: Toyota LC12, 2005 rok, 3,0 D4D
Kontakt:

Re: tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: bartsiedlce »

Nie wiem gdzie są czujniki, ale pytałem kolegę z warsztatu i twierdzi, że żadnej kalibracji nie potrzeba. Podobno czujniki komunikują się z kompem i działają na zasadzie +/-, czyli tylko podają sygnał, a komp reaguje i uruchamia, bądź zatrzymuje pneumatykę.

Hektor
Posty: 54
Rejestracja: 29 mar 2009, 12:31
Auto: LC120-03, 3.0 d
Kontakt:

Re: tyl stoi i nie chce opasc pneumatyka

Post autor: Hektor »

bartsiedlce pisze:Nie wiem gdzie są czujniki, ale pytałem kolegę z warsztatu i twierdzi, że żadnej kalibracji nie potrzeba. Podobno czujniki komunikują się z kompem i działają na zasadzie +/-, czyli tylko podają sygnał, a komp reaguje i uruchamia, bądź zatrzymuje pneumatykę.
ja mialem cos podobnego
auto skakalo jak pingpong
okazalo sie ze padla poducha, kupilem uzwyke i chodzi dobrze.
Aha nie reagowalo na zmiane polozenie (wyzej nizej)

ODPOWIEDZ