Kolejny problem

Moderator: luk4s7

ches00
Posty: 8
Rejestracja: 30 cze 2009, 08:09
Auto: j120

Kolejny problem

Post autor: ches00 »

Właśnie wróciłem z urlopu znad Bałtyku. Mój Landek zrobił mi psikusa i pewnego dnia w drodze do sklepu stracił moc + pojawiła się kontrolka "kontakt z serwisem" oraz jechał max. 60 km/h. Lekko mnie zmroziło bo byłem 700 km od domu... A za 3 dni szykowałem się do powrotu... Dojechałem do miasta gdzie znalazłem ASO. Podłączenie pod kompa - awaria zaworów SCV - w rachubę wchodziła tylko wymiana + filtr paliwa = ok. 2000 popłynęło. Wróciłem bezpiecznie, ale dostałem listę rzeczy do naprawy. I tak - wymiana rozrządu(blisko 150 tyś. przejechane), wymiana pompy płynu chłodzącego(płyn wycieka), klocki+tarcze+tłoczki przód(podczas hamowania trzęsie kierownicą oraz pedałem). I tutaj pytanie do kolegów - ASO czy szukać części na własną rękę i do znajomego mechanika?

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: Kolejny problem

Post autor: Tuco »

Jeśli jesteś z Warszawy to jedź do Wyprawa4x4.

Awatar użytkownika
Cobra
Posty: 828
Rejestracja: 10 wrz 2009, 10:18
Auto: KZJ70,NIssan Navara, BMW 520
Kontakt:

Re: Kolejny problem

Post autor: Cobra »

zgadzam się z tuco... dwa razy taniej i lepiej niż aso... Ja mam złe wspomnienia po aso z rozrządem : :(

Awatar użytkownika
Ziemniak
Posty: 53
Rejestracja: 28 cze 2008, 15:41

Re: Kolejny problem

Post autor: Ziemniak »

Dobre ale u mnie było jeszcze ciekawiej: Rowniez sobie jechalem spokojnie az pojawila sie kontrolka silnika a do tego ASR, VSC i cos tam jeszcze, auto stracilo moc. Zatrzymalem sie na poboczu wylaczylem silnik, wlaczylem: moc wrocila ale kontrolki dalej sie swieca. Za telefon do serwisu... na liczniku przejechane 100100 km :evil: . Dojechalem do serwisu o wlasnych silach, szybka diagnoza: za wysokie cisnienie na wtryskach - wymiana ok 10k zl :!: . Udolo sie zrobic jeszcze na gwarancji, to sie nazywa szczescie :wink:
Niestety piekne czasy minely, wraz z koncem gwarancji

Awatar użytkownika
duch
Posty: 275
Rejestracja: 22 gru 2009, 20:26
Auto: LAND CRUISER J12 3.0
Kontakt:

Re: Kolejny problem

Post autor: duch »

Ziemniak pisze:Dobre ale u mnie było jeszcze ciekawiej: Rowniez sobie jechalem spokojnie az pojawila sie kontrolka silnika a do tego ASR, VSC i cos tam jeszcze, auto stracilo moc. Zatrzymalem sie na poboczu wylaczylem silnik, wlaczylem: moc wrocila ale kontrolki dalej sie swieca. Za telefon do serwisu... na liczniku przejechane 100100 km :evil: . Dojechalem do serwisu o wlasnych silach, szybka diagnoza: za wysokie cisnienie na wtryskach - wymiana ok 10k zl :!: . Udolo sie zrobic jeszcze na gwarancji, to sie nazywa szczescie :wink:
Niestety piekne czasy minely, wraz z koncem gwarancji

U mnie przy takim objawie okazało sie że są uszkodzone dwa wtryski.Udało sie je reanimować za pomocą czyszczenia ale poza ASO.Koszt to 120 zl :roll:

ODPOWIEDZ