zderzaki stalowe
: 14 maja 2020, 22:32
Siema,
lift już jest, osłona skrzyni, silnika i reduktora też, czas na kolejny krok
Szukam inspiracji na zderzaki i na razie skłaniam się ku produktom Fabryki 4x4:
przód https://www.fabryka4x4.pl/produkt?id=22 ... 20%2002-09
zderzak bardzo wystaje do przodu, pewnie żeby upchnąć wyciągarkę, a dodatkowo wałek z liną jest odsłonięty od góry. Widziałem, że ludzie radzą z tym sobie montując tam kawałek blachy i "dobra jest"
tył https://www.fabryka4x4.pl/produkt?id=22 ... 20%2002-09
zapewne spełnia swoje zadanie, ale mam wrażenie że architektura tego rozwiązania powstała przy użyciu jednej ekierki
Biorę też pod uwagę zderzaki MORE:
przód https://www.more4x4.pl/produkt/338/zder ... uiser-j120
bardzo ładna linia, wyciągarka fajnie schowana, ale totalnie nie przemawiają do mnie te śruby do regulacji... nawet gdyby je zamalować na czarno, to ciągle nie to - za dużo ćwieków
(4) https://www.more4x4.pl/produkt/400/zder ... ruiser-150
mniej więcej o coś takiego mi chodzi, gdyby śruby wymienić na czarne, albo chociaż pomalować
Jeżeli ktoś borykał się z podobnymi dylematami i w końcu znalazł, albo po prostu ma pomysł gdzie uderzyć, prośba o info.
Kierunek rozwoju w linku poniżej (wiem, że to prado, nie LC120 i że są ćwieki, ale wyobraźmy sobie, że ich nie ma )
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... ce=sh/x/im
Zaznaczam, że w terenie ze swoim LC przeczołgaliśmy dopiero kilkanaście weekendoów, więc to początek mojej przygody z offroad.
Ja wiem, że to się wszystko zarz przytrze, wygnie, urwie, albo złamie (udało mi się już np wygkąć zwrotnicę ), ale dajcie się dziecku nacieszyć zabawką i przeżyć wszystko krok po kroku
lift już jest, osłona skrzyni, silnika i reduktora też, czas na kolejny krok
Szukam inspiracji na zderzaki i na razie skłaniam się ku produktom Fabryki 4x4:
przód https://www.fabryka4x4.pl/produkt?id=22 ... 20%2002-09
zderzak bardzo wystaje do przodu, pewnie żeby upchnąć wyciągarkę, a dodatkowo wałek z liną jest odsłonięty od góry. Widziałem, że ludzie radzą z tym sobie montując tam kawałek blachy i "dobra jest"
tył https://www.fabryka4x4.pl/produkt?id=22 ... 20%2002-09
zapewne spełnia swoje zadanie, ale mam wrażenie że architektura tego rozwiązania powstała przy użyciu jednej ekierki
Biorę też pod uwagę zderzaki MORE:
przód https://www.more4x4.pl/produkt/338/zder ... uiser-j120
bardzo ładna linia, wyciągarka fajnie schowana, ale totalnie nie przemawiają do mnie te śruby do regulacji... nawet gdyby je zamalować na czarno, to ciągle nie to - za dużo ćwieków
(4) https://www.more4x4.pl/produkt/400/zder ... ruiser-150
mniej więcej o coś takiego mi chodzi, gdyby śruby wymienić na czarne, albo chociaż pomalować
Jeżeli ktoś borykał się z podobnymi dylematami i w końcu znalazł, albo po prostu ma pomysł gdzie uderzyć, prośba o info.
Kierunek rozwoju w linku poniżej (wiem, że to prado, nie LC120 i że są ćwieki, ale wyobraźmy sobie, że ich nie ma )
https://www.google.pl/imgres?imgurl=htt ... ce=sh/x/im
Zaznaczam, że w terenie ze swoim LC przeczołgaliśmy dopiero kilkanaście weekendoów, więc to początek mojej przygody z offroad.
Ja wiem, że to się wszystko zarz przytrze, wygnie, urwie, albo złamie (udało mi się już np wygkąć zwrotnicę ), ale dajcie się dziecku nacieszyć zabawką i przeżyć wszystko krok po kroku