Witam serdecznie,
Jestem na etapie szukania 120.
Zastanawiam sie tylko, czy bac sie TEMS'a ?
Na ile poprawia to komfort jazdy ? ( szczegolnie po asfalcie )
Czy czesto dochodzi do usterki tego ukladu ?
szukac z TEMS, czy bez TEMS?
Moderator: luk4s7
Re: szukac z TEMS, czy bez TEMS?
Nie bać się!
Zdecydowanie się na niego decydować .
Jeżdżę tylko po czarnym (delikatny teren sporadycznie, na zasadzie dojazdu po kamolcach) - komfort podróżowania po asfalcie duży. Zmiana ustawień twardości zawieszenie od razu do wyczucia. System to nie tylko pneumatyczne zawieszenie z tyłu o regulowanej wysokości, ale także wszystkie 4 amory o regulowanej "elektyrcznie" twardości.
Moim LC zrobiłem trochę ponad 230kkm - większość z tego z kilkuset kilogramowym obciążeniem. Zawieszenie nigdy nie "nawaliło" - wymaga przeglądów i dbałości, a w zamian po prostu działa .
Szukając LC za warunek postawiłem właśnie TEMS'a. Dzisiaj, gdybym miał wymienić swoje auto na inne, wziąłbym 120 w tej samej wersji którą mam.
Powodzenia!
Zdecydowanie się na niego decydować .
Jeżdżę tylko po czarnym (delikatny teren sporadycznie, na zasadzie dojazdu po kamolcach) - komfort podróżowania po asfalcie duży. Zmiana ustawień twardości zawieszenie od razu do wyczucia. System to nie tylko pneumatyczne zawieszenie z tyłu o regulowanej wysokości, ale także wszystkie 4 amory o regulowanej "elektyrcznie" twardości.
Moim LC zrobiłem trochę ponad 230kkm - większość z tego z kilkuset kilogramowym obciążeniem. Zawieszenie nigdy nie "nawaliło" - wymaga przeglądów i dbałości, a w zamian po prostu działa .
Szukając LC za warunek postawiłem właśnie TEMS'a. Dzisiaj, gdybym miał wymienić swoje auto na inne, wziąłbym 120 w tej samej wersji którą mam.
Powodzenia!
Re: szukac z TEMS, czy bez TEMS?
witam
wersja z TEMS jest komfortowa na asfalcie, jeżdżę tez w terenie również dość ciężkim, auto ma przejechane 220 tys km. System wymaga dbałości ale serwisowany dobrze działa. Ja miałem kłopot z kompresorem - przerdzewiała obudowa i padł. kupiłem nowy w ASO za 1800 zł. to jedyny wydatek . auto z 2005 roku. System nie tylko reguluje zawieszenie ale jeszcze kilka innych parametrów - jest o tym kilka postów na forum. ponownie tez kupiłbym z pneumatyką - jeśli auto ma być na co dzień warto poszukac
pozdrawiam
wersja z TEMS jest komfortowa na asfalcie, jeżdżę tez w terenie również dość ciężkim, auto ma przejechane 220 tys km. System wymaga dbałości ale serwisowany dobrze działa. Ja miałem kłopot z kompresorem - przerdzewiała obudowa i padł. kupiłem nowy w ASO za 1800 zł. to jedyny wydatek . auto z 2005 roku. System nie tylko reguluje zawieszenie ale jeszcze kilka innych parametrów - jest o tym kilka postów na forum. ponownie tez kupiłbym z pneumatyką - jeśli auto ma być na co dzień warto poszukac
pozdrawiam
Re: szukac z TEMS, czy bez TEMS?
przepraszam za ot... ale... co tam można "serwisować"marcinj pisze: System wymaga dbałości ale serwisowany dobrze działa.
Re: szukac z TEMS, czy bez TEMS?
generalnie dbałość o czystośc kompresora ( ja mam zamontowany w innym miejscu niz oryginalnie ) kielichy od miechów, tak dbac jak o cały samochód żeby jeździł
pozdrawiam
pozdrawiam
Re: szukac z TEMS, czy bez TEMS?
dzieki wielkie za podpowiedzi