heja,
Czym się różni snorkel do benzyny od tego do diesla?
Spodziewam się, że trzeba coś dłubnąć samemu w kwestii dopasowania rurek, ale może warto skoro cena jest 2x mniejsza.
Przerabiał ktoś temat?
MJ
snorkel benzyna vs diesel
Moderator: luk4s7
Re: snorkel benzyna vs diesel
OK, widzę, że temat TABU
Rozkminiłem jak się sprawy mają. Pochodziłem po forach. Ktoś tam w Australii przez pomyłkę kupił do diesla, a zamontował do benzyny albo pomylił się z dziurami o kilka centymetrów itd ...
Oryginalny snorkel o numerze SS186HF czyli do benzyny kupiłem w Intercarsie za 520 złotych. Pewnie z numerkiem można jeszcze taniej . Diesel kosztuje ponad 1100 złotych.
I tutaj ciekawostka. Po rozpakowaniu pudełeczka i wyjęciu części na kominie i S-kształtce wytłoczone numery SS181HF czyli do diesla. Wygląda na to, że zestawy składają się z tych samych części, a różnią się tylko numerkiem.
Wnioski pozostawiam czytającym
Wieczorkiem wykręciłem dziury, zamalowałem Interplusem, a do południa skręciłem całość. Jest troszkę zabawy z jedną śrubą gdzie jest bardzo wąsko i trzeba kombinować. Wszystkie dziury mam dodatkowo zasilikonowane, więc stopień upierdliwości wzrasta, bo trzeba się śpieszyć i za pierwszym razem nie zmieściłem się w limicie czasu Dobrze jest mieć pomocnika.
Połączenia S-kształtki z kominem i z filtrem to już banał. Wszystko pasuje idealnie.
Przed robotą polecam zdjąć koło i kupić kilka zapinek (miałem akurat po hiluksie) bo trzeba częściowo odpiąć nadkole.
Czy się opłaca? Jak dla mnie to zdecydowanie tak. Oryginalny snorkel do benzyny pasuje idealnie do diesla i jest jeszcze w cenie chińskich wyrobów. No i ten napis SAFARI +1 do lansu.
pozdrawiam serdecznie
Rozkminiłem jak się sprawy mają. Pochodziłem po forach. Ktoś tam w Australii przez pomyłkę kupił do diesla, a zamontował do benzyny albo pomylił się z dziurami o kilka centymetrów itd ...
Oryginalny snorkel o numerze SS186HF czyli do benzyny kupiłem w Intercarsie za 520 złotych. Pewnie z numerkiem można jeszcze taniej . Diesel kosztuje ponad 1100 złotych.
I tutaj ciekawostka. Po rozpakowaniu pudełeczka i wyjęciu części na kominie i S-kształtce wytłoczone numery SS181HF czyli do diesla. Wygląda na to, że zestawy składają się z tych samych części, a różnią się tylko numerkiem.
Wnioski pozostawiam czytającym
Wieczorkiem wykręciłem dziury, zamalowałem Interplusem, a do południa skręciłem całość. Jest troszkę zabawy z jedną śrubą gdzie jest bardzo wąsko i trzeba kombinować. Wszystkie dziury mam dodatkowo zasilikonowane, więc stopień upierdliwości wzrasta, bo trzeba się śpieszyć i za pierwszym razem nie zmieściłem się w limicie czasu Dobrze jest mieć pomocnika.
Połączenia S-kształtki z kominem i z filtrem to już banał. Wszystko pasuje idealnie.
Przed robotą polecam zdjąć koło i kupić kilka zapinek (miałem akurat po hiluksie) bo trzeba częściowo odpiąć nadkole.
Czy się opłaca? Jak dla mnie to zdecydowanie tak. Oryginalny snorkel do benzyny pasuje idealnie do diesla i jest jeszcze w cenie chińskich wyrobów. No i ten napis SAFARI +1 do lansu.
pozdrawiam serdecznie
Re: snorkel benzyna vs diesel
i jeszcze foteczka