GDLC120 pisze:No i po akcji serwisowej. Auto oddane do serwisu na cały dzień. Wymieniono podkładki, olej, filtr oleju, wyczyszczono smoga. Przy oddaniu auta padło stwierdzenie, że to tak naprawde nie ma wpływu na białe dymy, kontrolkę ciśnienia oleju oraz hałas i nierówną pracę ;| to po kiego grzyba to było robione? hmm... i tu już pytanie nie znalazło odpowiedzi ze strony ASO.
No mało ważne.
Po własnych obserwacjach silnik jakby pracował równiej i na zimno i na ciepło. Klekot jest równomierny. (a może jest tak samo, tylko przeświadczenie wizyty w ASO powoduje iż auto pracuje 'lepiej':) ) Nie zapala się tak często kontrolka ciśnienia i jakby szybciej gasła (ułamek sek zaraz po odpaleniu)a jeśli chodzi o kopcenie to jeszcze nie miałem okazji ustawić j12'tki pochylonej więc nie wypowiem się.
Po kilku tygodniach jazdy, stwierdzam że dalej jest klekot, dalej jest dym przy odpalaniu, dalej kontrolka się świeci parę sek po odpaleniu. Czyli generalnie poza wymianą podkładek i oleju na szajsowny Toyoty, to nic się nie zmieniło