HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Moderator: luk4s7
HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Panie i Panowie,
czy warto kupować HZJ105 w manualu, rok produkcji 2003, za 50 tys. zł. Krąży taka w okolicy i powstało to pytanie. Autko w dobrym stanie, ale wersja podstawowa, przebieg 150 kkm, silnik czyściutki, nawet są wszystkie okładziny wygłuszające co jest ewenementem w tych stronach... zero rdzy pod spodem, autko wygląda tak jakby w ogóle nie jeździło w terenie... tylko to trochę słaby silnik, co? mocy to chyba nie ma... no i jest niestety w manualu...
Proszę o opinię czy łatwo jest ten silnik podkręcić, dołożyć turbo? skrzynia czy wytrzyma? a może na jaką zmienić? Proste są takie zmiany? podchodzą automaty z innych wersji? itp.
Każda opinia w trybie szybkim mile widziana!
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Tomek
czy warto kupować HZJ105 w manualu, rok produkcji 2003, za 50 tys. zł. Krąży taka w okolicy i powstało to pytanie. Autko w dobrym stanie, ale wersja podstawowa, przebieg 150 kkm, silnik czyściutki, nawet są wszystkie okładziny wygłuszające co jest ewenementem w tych stronach... zero rdzy pod spodem, autko wygląda tak jakby w ogóle nie jeździło w terenie... tylko to trochę słaby silnik, co? mocy to chyba nie ma... no i jest niestety w manualu...
Proszę o opinię czy łatwo jest ten silnik podkręcić, dołożyć turbo? skrzynia czy wytrzyma? a może na jaką zmienić? Proste są takie zmiany? podchodzą automaty z innych wersji? itp.
Każda opinia w trybie szybkim mile widziana!
Z góry dzięki i pozdrawiam,
Tomek
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Dla mnie manual to akurat zaleta Cena atrakcyjna, nawet jak jest goła... przecież HDJ 80 96-98 chodzi w cenach porównywalnych.
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Jak masz ja jezdzic w Qatarze i na dluzsze wyprawy po reszcie krajow GCC to se odpusc. Nie warto. Auto mulaste, zero dynamiki i bedziesz te wiekie prezestrzenie jakie trzeba tu pokonac jechal sporo dluzej. Podjazd tym pudlem pod wydme tez bedzie "czelendzem".
Opcja ze wstawieniem tam turbo jest chyba koniecznoscia. O skrzynie manualna sie nie martw, jest sporo odporniejsza niz automaty i dotyczy to wszytskich skrzyn w LC zarowno R jak i H
Opcja ze wstawieniem tam turbo jest chyba koniecznoscia. O skrzynie manualna sie nie martw, jest sporo odporniejsza niz automaty i dotyczy to wszytskich skrzyn w LC zarowno R jak i H
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
W Twoich stronach to bym szukał benzyny, jak największej
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
no jest mulasta, to prawda, ale zastanawiałem się czy da się dołożyć turbo i wtedy będzie może OK i... lepsza od mojej 80-ki benzyny 4.5, bo nowsza... hmm ale jak ma być mulasta też z turbem (w porównaniu do benzynki) to chyba jednak odpuszczam... a taka ładna była
dzięki za podpowiedzi!
dzięki za podpowiedzi!
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
jak wsadzisz turbo to bedzie porownywanla z 4.5L w benzynie, moze moment bedzie lepszy niz w 1FZ-FE. Jak szukasz czegos nowszego to rozejrzyj sie za J100 z benzynowym V8 (UZJ100L). W manualu oczywiscie W tej specyfikacji czesto byla tez tylnia blokada, kolo zapasowe na tylnich drzwiach i fabryczna wyciagara. To wszystko oczywiscie jako dodatek do full wypasu w srodku...
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Jedyny prawdziwy tuning HZJ105 to wymiana silnika P&P na 4,2TD 1HD-T/FT z HDJ80 i wtedy autko śmiga że hejczakolo pisze:no jest mulasta, to prawda, ale zastanawiałem się czy da się dołożyć turbo i wtedy będzie może OK
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Jerzy a nie znasz tam jakiegoś szrociku z takimi częściami V8 manualJerzy23 pisze:rozejrzyj sie za J100 z benzynowym V8 (UZJ100L). W manualu oczywiscie
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Kameleon pisze:Jerzy a nie znasz tam jakiegoś szrociku z takimi częściami V8 manualJerzy23 pisze:rozejrzyj sie za J100 z benzynowym V8 (UZJ100L). W manualu oczywiscie
a bardziej ci chodzi o czesci do manual czy do V8?
Re: HZJ105 w dobrym stanie za 50 tys. zł
Chodzi mi o części do skrzyni H151F spinanej z 2UZ- obudowa sprzęgła, łapa sprzęgła, koło zamachowe i takie tam pomniejsze elementy... których cena w Polskim ASO = nowe auto np Yaris