kylon pisze:Mi się to podoba tylko nie można z takim zestawem pojechać na prawdziwą wyprawę bez dostępu do serwisu Karłowicz 4x4. Mało to serwisowalne na świecie w patykach ot co
A tak to fajnie wygląda i brzęczy.
... a co chcesz serwisować w silniku GM ?
Podaj przykład ? Jeden
Każdy wie że Toyoty mają silniki niezajebliwe ... oczywiście chodzi mi o 4.2 na mechanice lecz brakuje im Nm
Prawo rynku ... ludzie mają wybór ... widocznie jest jakaś przyczyna że wyrzucają 4.2 TD
Jeżeli chodzi o nowsze silniki Toyoty na elektronice ... to bez serwisu Toyoty nic nie zrobisz
V8-ki jeżdżą po Afryce , Islandii , Gruzji , nawet daleka Rosja ( Władywostok ) i co ... ?
Wracają ... padną świece to palą z plaka ... padnie alternator to odpalają na kablach i kontynuują wyprawę
Leją byle paliwo ... żeby tylko było tłuste
Kylon ... prostota , prostota i ... prostota konstrukcyjna z lat 70-tych
Najbardziej popularny na świecie silnik V8 diesel to właśnie GM
Ludzie uciekają od elektroniki i Ty doskonale o tym wiesz
Co do elektroniki skrzyni TCI widocznej na fotkach ... ma taki patent , jak padnie elektronika to skrzynia przechodzi w tryb mechaniczny i masz normalne 4 biegi z dostępnych 6-ciu