Wyciek z półosi prawej tylny most.
Moderator: luk4s7
Wyciek z półosi prawej tylny most.
Panowie pokusić się na wymianę samego uszczelniacza wraz z bieżnią czy obligatoryjne wymiana całego kompletu z łożyskiem? Łożysko jako tako nie wykazuje żadnych objawów zużycia mierząc zegarem zgodnie z dtr.
- Jake
- Moderator
- Posty: 2369
- Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
- Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
- Kontakt:
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Zwykle uszczelniacz pada gdy pada lozysko. Mozesz sprobowac zmienic sam uszczelniacz ale musisz sie liczyc z mozliwoscia ze po kilku dniach/tygodniach problem powroci i bedziesz musial zmienic caly komplet.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
W J100 jest też ważne prawidłowe zamontowanie pierścienia na półosi po którym pracuje uszczelniacz.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Generalna zasada jest taka, że wymienia się komplet. Bo jeżeli jest wyciek oleju - to ten olej przedostaje się też do łożyska, i zainstalowany tam smar przestaje być smarem (ulega rozrzedzeniu i wypłukaniu). Teoretycznie można by zdrowe łożysko zostawić - ale trzeba je otworzyć, i wypłukany smar uzupełnić.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Znalazłem zestaw SNR . Może być?
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Czy ja mam obowiązek śledzić forum 24/h? Chyba się komuś coś pomyliło!!! Jestem na urlopie. A nawet gdybym nie był nie mam obowiązku w trybie pilnym nauczania.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Jeśli uszczelniacz jest uszkodzony i pozwala na przedostawanie się wody lub brudu do łożyska, to nawet jeśli łożysko jest w dobrym stanie, to może ulec uszkodzeniu w krótkim czasie. W takim przypadku wymiana samego uszczelniacza i bieżni będzie tylko tymczasowym rozwiązaniem. Wymiana samego uszczelniacza i bieżni jest zazwyczaj tańsza i szybsza niż wymiana całego kompletu. Jeśli nie masz dużo czasu ani pieniędzy, to wymiana samego uszczelniacza i bieżni może być dobrym rozwiązaniem.
Jeśli uszczelniacz jest w dobrym stanie i nie pozwala na przedostawanie się wody lub brudu do łożyska, to możesz pokusić się na wymianę samego uszczelniacza i bieżni. Należy jednak pamiętać, że nawet jeśli łożysko nie wykazuje obecnie żadnych objawów zużycia, to może ulec uszkodzeniu w przyszłości.
Jeśli uszczelniacz jest w dobrym stanie i nie pozwala na przedostawanie się wody lub brudu do łożyska, to możesz pokusić się na wymianę samego uszczelniacza i bieżni. Należy jednak pamiętać, że nawet jeśli łożysko nie wykazuje obecnie żadnych objawów zużycia, to może ulec uszkodzeniu w przyszłości.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
O, AI nas odwiedziła. Witamy
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
Więc niektórzy ludzie nadal mogą stwierdzić, że napisał to AI, haha. Ale myślę, że ten tekst jest w porządku. Ten, którego próbowałem, to robot bard Google.jannickz pisze: ↑20 sty 2024, 08:31Jeśli uszczelniacz jest uszkodzony i pozwala na przedostawanie się wody lub brudu do łożyska, to nawet jeśli łożysko jest w dobrym stanie, to może ulec uszkodzeniu w krótkim czasie. W takim przypadku wymiana samego uszczelniacza i bieżni będzie tylko tymczasowym rozwiązaniem. Informacje na temat łożysk można znaleźć na stronie https://en.tradebearings.com/Wymiana samego uszczelniacza i bieżni jest zazwyczaj tańsza i szybsza niż wymiana całego kompletu. Jeśli nie masz dużo czasu ani pieniędzy, to wymiana samego uszczelniacza i bieżni może być dobrym rozwiązaniem.
Jeśli uszczelniacz jest w dobrym stanie i nie pozwala na przedostawanie się wody lub brudu do łożyska, to możesz pokusić się na wymianę samego uszczelniacza i bieżni. Należy jednak pamiętać, że nawet jeśli łożysko nie wykazuje obecnie żadnych objawów zużycia, to może ulec uszkodzeniu w przyszłości.
Re: Wyciek z półosi prawej tylny most.
No ale że co? Co Cię dziwi Jake? To po prostu towarzyska AI i stara się podtrzymywać rozmowę