Strona 2 z 2

Re: kontrolki

: 09 sie 2022, 22:12
autor: Zibi
NIe mam typowej - bo to na 50 lecie. Ale z wtyku alternatora to idzie do wiązki. Tylko z wiązki wychodzi po 20 cm jeden pzrewód - jest połaczenie w wtykiem altka bo miernik to pokazuje. Obstawiam że to jest fabryczne. I raczej nie jednostkowe.

Re: kontrolki

: 10 sie 2022, 07:53
autor: Rokfor32
Typowe tematy są bez problemu opisane w schematach fabrycznych. A mam kilka wersji, do modeli europejskich i USA, i tego rozwiązania tam nie ma.

I - tak, wygląda to jak rozwiązanie fabryczne - ale takie złącza po drodze toyota stosowała przecież nie dla tego, że w magazynie było za dużo wtyczek. Modyfikacja od rozwiązania typowego musiała więc mieć jakieś logiczne uzasadnienie: zwykle jest nim jakieś dodatkowe urządzenie, przewidziane do montażu w takiej spec wersji.

Re: kontrolki

: 10 sie 2022, 20:42
autor: Zibi
Czekaj czekaj - sugerujesz że europejska setka nie ma tych bezpieczników przy prawym akumulatorze?

Re: kontrolki

: 11 sie 2022, 08:13
autor: Rokfor32
Są, się to nazywa "fusible link block", ale są tam tylko te duże bezpieczniki. A bezpiecznik "alt-S" jest w głównej skrzynce, oraz (w pobliżu głównej skrzynki) trójpinowe złącze dla wszystkich trzech kabelków sterujących alternatora.

Taki układ jak masz u siebie (z bezpiecznikiem Alt-S przeniesionym do tej małej skrzyneczki bezpieczników) znalazłem dla UZJ100 po '04, z rynku USA.