jakiś czas temu znalazłem w necie takie cuś-konwersja HZJ105 1HZ z R151 na H151.
Może się jeszcze komuś przyda -poza mną.
Wiem że niewiele osób posiada HZJ 105 ale może w innych modelach też to będzie mieć zastosowanie.
Tekst dałem znajomej do przetłumaczenia (nie jest tłumaczem-więc prosze się nie czapiać )
Jeżeli są błędy techniczne lub zwykłe i potraficie to tłumaczenie ulepszyć to bardzo proszę.
Ja już powoli zbieram graty.
Oryginał będzie na samym dole.
HZJ-105 1HZ konwersja z R151 na H151
Właśnie dokonałem konwersji mojego Land Cruiser HZJ 105 z notorycznie słabej skrzyni biegów R151 na skrzynię H151 i pomyślałem, że zamieszczę szczegóły. W sieci można znaleźć wiele dobrych informacji na ten temat, ale również wiele bzdur od fotelowych ekspertów. Spędziłem dużo czasu na poszukiwaniach, więc mam nadzieję, że ty nie będziesz musiał.
Jeśli dużo holujesz lub masz pozarynkowe turbo zamontowane w swoim 1HZ, skrzynia nie wytrzyma długo. Wiem to z przykrego doświadczenia.
Nawet jeśli odnowisz swoją skrzynię, eksperci mówią, że możesz zrobić 30,000 do 50,000 tyś km albo i mniej, jeśli będziesz nią mocno exploatował/jeżdził.