przed lift vs lift

Moderator: luk4s7

marlu
Posty: 59
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95 +lpg
UZJ100
Kontakt:

przed lift vs lift

Post autor: marlu »

Prośba do użytkowników setki przed i po liftowej w szczególności uzj 100 w automacie o wypunktowanie różnic . Jestem zadowolonym właścicielem od ponad dwóch lat doinwestowanej przed liftowej setki . Nie miałem jednak okazji dłużej pojeździć młodszą . Niby wszystko wiem , delikatne zmiany zewnętrzne , 5 biegowy automat , ciut mocniejszy silnik , felgi 17 ' nowsza deska i podobno wydajniejsza klima i wentylacja . Coś więcej ? Czy są to zauważalne ròżnice w codziennej eksploatacji ? Pytam ponieważ trafiła w moje ręce młodsza o 4 lata , troszkę mniejszy przebieg , buda i wnętrze ładne , rama i spód przyzwoite . Niby serwisowana do końca , wygląda na poszanowany egzemplarz jednak stała dosyć długo . Niestety niejeżdżąca wstępna weryfikacja wskazuje na walnięty rozrząd , wadą jest również to że nie wiem jak długo jeździła zagazowana . Gazu się nie boje jednak ta instalacja wygląda na dosyć starą i nie jestem pewien czy spowodowała dodatkowe spustoszenia . Kupiłem za odpowiednie pieniążki jednak to trochę jajko niespodzianka ! Zastanawiam się czy warto inwestować , poprzeżucać szpej i jak dobrze wyjdzie cieszyć się poliftem ? Czy pozostać przy starej sprawdzonej i pewnej .

gwt
Posty: 209
Rejestracja: 19 mar 2014, 00:29
Auto: HDJ 100

Re: przed lift vs lift

Post autor: gwt »

Z istotnych różnic to jeszcze w poliftowej (przynajminej w HDJ) mocniejsze przeniesienie przedniego napędu (mechanizm czterosatelitowy).

Awatar użytkownika
rembacz
Posty: 209
Rejestracja: 22 kwie 2013, 11:59

Re: przed lift vs lift

Post autor: rembacz »

Dla oceny stanu gniazd i zaworów można sprawdzić szczelność cylindrów ( nie mylić z kompresją) Pomiar da obraz jak instalacja wpłynęła na stan silnika.

marlu
Posty: 59
Rejestracja: 05 cze 2016, 09:26
Auto: VZJ95 +lpg
UZJ100
Kontakt:

Re: przed lift vs lift

Post autor: marlu »

rembacz pisze:
01 kwie 2020, 16:48
Dla oceny stanu gniazd i zaworów można sprawdzić szczelność cylindrów ( nie mylić z kompresją) Pomiar da obraz jak instalacja wpłynęła na stan silnika.
Zawory raczej napewno oberwały zasadnicze pytanie co z głowicami i dołem
gwt pisze:
01 kwie 2020, 16:37
Z istotnych różnic to jeszcze w poliftowej (przynajminej w HDJ) mocniejsze przeniesienie przedniego napędu (mechanizm czterosatelitowy).
I to jest istotna różnica .
Ciekawi mnie temat ewentualnej wymiany silnika na 2UZ FE VVTI jednak w Europie to dopiero wkładali do J 200 , pytanie czy nie szło to razem z mocniejszą skrzynią i przeniesieniem napędu .

ODPOWIEDZ