Strona 3 z 3
Re: Zawieszenie IronMan
: 11 gru 2020, 21:13
autor: vito2190
Hej chce 120lift zrobić tylko potrzebuje z tuv i papierami ten Ironman ma takie na Skandynawię tylko że właśnie jak piszecie te OME za twarde będą dla mnie co byscie polecili takie coś pomiędzy ?
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Zawieszenie IronMan
: 12 gru 2020, 09:03
autor: Beduin
vito2190 pisze:Hej chce 120lift zrobić tylko potrzebuje z tuv i papierami ten Ironman ma takie na Skandynawię tylko że właśnie jak piszecie te OME za twarde będą dla mnie co byscie polecili takie coś pomiędzy ?
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Jakpotrzebujeszztuvtozrobztuv.ZpapieraminaSkandynawięniepowinnobyćproblemu.JakOMEzatwardetomiekszewybierz.JasienieznamalewJ9mialemDobinsonaiAmadęiniemamporownaniadoOME.Jakcelujeszwcośpomiedzytopowinnobycok.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Zawieszenie IronMan
: 12 gru 2020, 09:34
autor: luk4s7
Bedu, piłeś?
Re: Zawieszenie IronMan
: 12 gru 2020, 09:47
autor: Beduin
To brak interpunkcji w poprzednim wpisie skłonił mnie do napisania wiadomości.
Ale odpowiadając na Twoje pytanie, tak piłem.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: Zawieszenie IronMan
: 12 gru 2020, 12:59
autor: vito2190
Mniej ważne czy używam czy nie interpunkcji. Ale w sprawie papierów w Norwegii jest bardzo ciężko z papierami. Dosłownie na wszytko musisz mieć jak troszkę większe koła czy nie oryginalne części zawieszenia to zaraz musisz prz glad robić I mieć papiery a ceny zawieszeń powalają z nóg.
Wysłane z mojego Redmi Note 9 Pro przy użyciu Tapatalka
Re: Zawieszenie IronMan
: 12 gru 2020, 16:22
autor: Heniu
Tak, Norwegia jest wymagająca. Dobinsons ma TUV więc jak chcesz mieć zgodnie z przepisami to napisz na
sklep@mtmprofi.pl
Re: Zawieszenie IronMan
: 15 gru 2020, 08:28
autor: MIKOLAJTLC100
kylon pisze: ↑11 gru 2020, 17:32
Należy pamiętać że drążków nie należy podkręcać w kosmos bo zaczynają się problemy z przegubami. Nawet występuje w przyrodzie zestaw do obniżenia mostu. Z tyłu faktycznie jest twardo na pusto bo z kolei sprężyny z małym obciążeniem OME klękają na wyprawie z załadowanym towarem. Warto wtedy rozważyć sprężyny progresywne.
Skoro jesteśmy przy lifcie i podkręcaniu drążków skrętnych
Czy ugięcie wstępne / statyczne - wartość ile cm koło ma mieć skoku w dół ma określoną wartość procentową całego skoku?
Przykładowo - Całkowity skok przednich wahacza - 200 mm, jaką wartość powinna być przy tym jak auto stoi na kołach.
Czy 30 % jest OK ? czy mają być to większe wartości?