kontrolki

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Zibi
Posty: 658
Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape
Kontakt:

Re: kontrolki

Post autor: Zibi »

NIe mam typowej - bo to na 50 lecie. Ale z wtyku alternatora to idzie do wiązki. Tylko z wiązki wychodzi po 20 cm jeden pzrewód - jest połaczenie w wtykiem altka bo miernik to pokazuje. Obstawiam że to jest fabryczne. I raczej nie jednostkowe.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: kontrolki

Post autor: Rokfor32 »

Typowe tematy są bez problemu opisane w schematach fabrycznych. A mam kilka wersji, do modeli europejskich i USA, i tego rozwiązania tam nie ma.

I - tak, wygląda to jak rozwiązanie fabryczne - ale takie złącza po drodze toyota stosowała przecież nie dla tego, że w magazynie było za dużo wtyczek. Modyfikacja od rozwiązania typowego musiała więc mieć jakieś logiczne uzasadnienie: zwykle jest nim jakieś dodatkowe urządzenie, przewidziane do montażu w takiej spec wersji.

Awatar użytkownika
Zibi
Posty: 658
Rejestracja: 02 lis 2008, 11:16
Auto: By?o BJ73, 2xHDJ80 XTR 3", HDJ80
jest LC100, HDJ80, rajd?wka Escape, zmota Escape
Kontakt:

Re: kontrolki

Post autor: Zibi »

Czekaj czekaj - sugerujesz że europejska setka nie ma tych bezpieczników przy prawym akumulatorze?

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: kontrolki

Post autor: Rokfor32 »

Są, się to nazywa "fusible link block", ale są tam tylko te duże bezpieczniki. A bezpiecznik "alt-S" jest w głównej skrzynce, oraz (w pobliżu głównej skrzynki) trójpinowe złącze dla wszystkich trzech kabelków sterujących alternatora.

Taki układ jak masz u siebie (z bezpiecznikiem Alt-S przeniesionym do tej małej skrzyneczki bezpieczników) znalazłem dla UZJ100 po '04, z rynku USA.

ODPOWIEDZ