AT do LC95 pytanie
Moderator: luk4s7
AT do LC95 pytanie
Witam ,
Czy któryś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z oponami General Grabber AT2.?warto się tym zainteresować czy nie kombinować i zanabyć sprawdzone BFG?
(cena internetowa Grabberów 265 75 16 to ok.470PLN za sztukę)
Czy któryś z szanownych forumowiczów miał do czynienia z oponami General Grabber AT2.?warto się tym zainteresować czy nie kombinować i zanabyć sprawdzone BFG?
(cena internetowa Grabberów 265 75 16 to ok.470PLN za sztukę)
Sprzedawaliśmy te opony do Navarek jako jedyne w rozmiarze kiedy z jakiś powodów zabrakło BFG. Jeden z klientów musiał nawet kupić komplet AT2 ponieważ przebił jednego Goodrisia a ten był nie dostępny w całej Europie. To on stwierdził, że są głośniejsze od BFG ale był zadowolony. Ja obecnie mam nową Yokohamę AT i też jestem bardzo zadowolony. Mniej agresywna od tych dwóch poprzedników ale super zachowuje się na asfalcie. Mega cisza.
Re: AT do LC95 pytanie
Rozumiem że Yokohama lepsza na asfalcie, więc mam pytanie jak Yokohama ATek robi w terenie porównując do BFG ATeka? Czy na wyprawce można jej zaufać?kylon pisze:Sprzedawaliśmy te opony do Navarek jako jedyne w rozmiarze kiedy z jakiś powodów zabrakło BFG. Jeden z klientów musiał nawet kupić komplet AT2 ponieważ przebił jednego Goodrisia a ten był nie dostępny w całej Europie. To on stwierdził, że są głośniejsze od BFG ale był zadowolony. Ja obecnie mam nową Yokohamę AT i też jestem bardzo zadowolony. Mniej agresywna od tych dwóch poprzedników ale super zachowuje się na asfalcie. Mega cisza.
Pozdrawiam
Oskar S.
Re: AT do LC95 pytanie
A jak z oponami Toyo, jakieś wrażenia, doświadczenia.
http://www.toyo.pl/index.php?option=opony_katalog&id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.toyo.pl/index.php?option=opony_katalog&id=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: AT do LC95 pytanie
O tych oponkach Toyo sam myślałem, ale nie było rozmiaru. W poprzednim Autoświecie 4x4 trochę je zjechali i napisali,że Pirelli Scorpion jest najlepszy na świecie....
Re: AT do LC95 pytanie
Mam yokohamy, Art ma BFG i jak razem gdzieś się włóczyliśmy po błotach, śniegach czy po plaży to nie było żadnych problemów żeby gdzieś jedno czy drugie auto nie przeszło. Ostatnią zimową hekatombę też na yokohamie przejeździłem i zero problemu czy to na czarno-białym czy też w kopnym śniegu (tzw. objazdy zakorkowanego miasta, hehe)
Re: AT do LC95 pytanie
Yokohame AT-S moge polecic.
Dobra "uniwersalna" guma
Faktycznie przyjemniejsza na czarnym, zwlaszcza przy duzych predkosciach. Bardzo popularna na Bliskim Wschodzie, dobrze robi w piasku i na twardszych trakcjach. Tansza i lzejsza od BFG AT! Wada wg. mnie jest duzo delikatnieszy bok opony w porownaniu z BFG
Dobra "uniwersalna" guma
Faktycznie przyjemniejsza na czarnym, zwlaszcza przy duzych predkosciach. Bardzo popularna na Bliskim Wschodzie, dobrze robi w piasku i na twardszych trakcjach. Tansza i lzejsza od BFG AT! Wada wg. mnie jest duzo delikatnieszy bok opony w porownaniu z BFG
Re: AT do LC95 pytanie
Potwierdzam. Bardzo cicha opona na czarnym. Jedyny minus, to fakt, że nie radzi sobie za dobrze w błocie, ale nie ma przecież opon idealnych ...
Re: AT do LC95 pytanie
Dzięki, pięknie rzucone światło na tą oponkę.
Rozumiem, że ciut gorsza w terenie niż BFG.
Widziałem, że na wyprawkach ludkowie jeżdżą na BFG AT, a czy na szlakach np marokańskich czy innych ukraińsko-rumuńskich widział ktoś kogoś na Yokohamach??
Rozumiem, że ciut gorsza w terenie niż BFG.
Widziałem, że na wyprawkach ludkowie jeżdżą na BFG AT, a czy na szlakach np marokańskich czy innych ukraińsko-rumuńskich widział ktoś kogoś na Yokohamach??
Re: AT do LC95 pytanie
minusem at2 jest to ze szybko schodzi na asfalcie. ( mialem fajne porownanie na jednej trasie przy podobnych autach )
na bgf robi sie luzna gumka 60-80 tysi
z drugiej strony mieksza guma bedzie lepsza w zimie , lepiej trzyma na zakretach itd.
na bgf robi sie luzna gumka 60-80 tysi
z drugiej strony mieksza guma bedzie lepsza w zimie , lepiej trzyma na zakretach itd.
Re: AT do LC95 pytanie
Yokohama AT , mam w LC100 jak i w VW Iltis-ie , Na asfalcie cisza , w terenie sobie nieźle radzi a co do błota to sprawdza się lepiej (tu się niektórym narażę ) niż niejeden MT , a myślę iż dlatego że tak mają ukształtowane rowki że błoto niechętnie się ich trzyma . Oczywiście opisuję zachowanie w lekkim iltisie...
Re: AT do LC95 pytanie
Ja założyłem sobie BFG. Raz to że ponoć długo trzymają w ogóle, dwa ,ze w warunakch kamienno-górskich są mało przebijalne. Na plazy idą nieźle, nawet bez obniżania cisnienia. Błoto to gorzej, ale to tylko AT. Zimą nie ma problemu o ile jedzie się z pełną swiadmością opon całorocznych i bez przesadnej szybkości. Słowem dobra opona dla swiadomego urzytkownika.
Re: AT do LC95 pytanie
Tak to prawda, na kamieniach i bardzo twardych nawierzchniach BFG AT jest bardzo odporna, porownujac oczywiscie do innych AT-kow. Na plazy to juz roznie bywa. Po kopnym i goracym piachu raczej jest ciezko jezdzic bez obnizonego cisnienia..Art pisze:Ja założyłem sobie BFG. Raz to że ponoć długo trzymają w ogóle, dwa ,ze w warunakch kamienno-górskich są mało przebijalne. Na plazy idą nieźle, nawet bez obniżania cisnienia.....