Strona 2 z 4

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 30 wrz 2009, 09:20
autor: Kames
chopy znalazłem pana/ regeneracja przekładni kierowniczej do 90- tek/ roczna gwarancja po 550 brutto kogo interesi :?:

tu jest namiar ,jak mozna :D 604-85-84-84 prosic z panem piotrem

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 04 paź 2009, 19:13
autor: vcm
Czy żeby wycisnąć stare tulejki trzeba odłączyć przekładnię od auta ?

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 04 paź 2009, 21:17
autor: aaawaldi
Trzeba tylko odkręcić śruby i cała przekładnia "zchodzi" na dół.

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 27 paź 2009, 13:47
autor: Kames
dzis zmieniłem :!: bardziej z ciekawosci niz z wyklepania zadnych objawow negatywnych nie było ,moze troszke jakby kierownica na kazdym wyboju zabardzo reagowała ,ale ten własnie objaw został wyeliminowany przez nowe polibusze :mrgreen:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 17 sty 2010, 19:34
autor: Nikoder
Panowie mam Pytaczo!
Ściąga mi samochód na wybojach i koleinach. Kierownica bardzo reaguje co wymaga lekkiej kontry. Sprawdzałem zawieszenie wraz z mechanikiem na płytach co wykazało luzy na mocowaniu listwy przekładni oraz lekkie luzy na sinenblokach przednich wahaczy dolnych . Po wymianie wspomnianych gum przekładni na nowe (jakiś australijski kit) nadal jest bryndza. Jeśli mieliście podobne bolączki proszę o radę. Proszę nie pytać czy samochód miał dzwona i jest cały przestawiony bo to założenie odpada. Z góry dziękuję!

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 17 sty 2010, 19:42
autor: kylon
A jakiej szerokości są opony :?:
Czy sprawdził luzy na drążkach listwy (nie końcówkach) :?:
Zlikwidował luz na listwie :?:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 17 sty 2010, 20:20
autor: pablo200
Aprops, jak się likwiduje luz na listwie?

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 17 sty 2010, 22:52
autor: Rafi
Nie wiem o co chodzi ze ściąganiem na wybojach, ale w koleinach to 90-ka nie idzie jak pociąg po szynach, bo ma lacze 265, a rozstawu kół tira już nie. Może po prostu ją trochę wozi w koleinach tak jak ma wozić? Wcześniej tak nie było czy tak jest odkąd masz auto?

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 17 sty 2010, 23:41
autor: Nikoder
Odkąd mam auto. Ale trochę pojeździłem różnymi innymi wynalazkami-dostawczymi terenowymi i w żadnym nie było tak nie przyjemnego uczucia. Luz na przekładnie jest ale nie sądzę by on to powodował. Luzy na gałkach kier. i gałkach wahaczy nie występują.

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 18 sty 2010, 02:25
autor: Rafi
Jeździłem trochę dwoma Rangerami, L200, Hilem nowym i starym i nawet dziwacznym Isuzu D-Maxem i mimo iż wszystkie prowadzą się jak kupa to żadnego tak w koleinach nie woziło jak moją 90-kę. A opony miały takie same, lub jedynie minimalnie węższe. W jakim nadwoziu masz 90-kę? Ja mam krótką i tak już właśnie ma w koleinach, jeździłem też długą 90-ką i 120-ką i w dużo mniejszym stopniu koleiny mają w nich wpływ na jazdę.

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 18 sty 2010, 09:28
autor: Nikoder
Również posiadam krótką na ogumieniu 265/70 R16 nowe opony szosowe db francuskiej firmy więc tu bym się nie dopatrywał buby. Widocznie tak jak piszesz taki już urok tego samochodu. Dzięki za pocieszenie. I coś trochę z innej beczki sorry,że w tym temacie. Ile Ci pali? Ja mam już w swojej d4d i mam wrażenie ,że przy spokojniej jeździe mieści się w 10l

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 18 sty 2010, 09:31
autor: Kames
panowie drogi cza naprawic :mrgreen: jak miałem 35x12,5 w parchu na 10" feli to dopiero woziło zmiana pasa ruchu na a4 przy setce niemozliwe :!: :wink:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 19 sty 2010, 00:25
autor: Rafi
Bo D4-D przy spokojnej jeździe powinien palić właśnie koło dychy. Mi pali 13-14, ale trochę innego paliwa :mrgreen: Na podforum o J9 jest gdzieś temat o silnikach i ich spalaniu, tam się wszystkiego dowiesz, poszperaj.

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 19 sty 2010, 08:08
autor: speedy
JA mialem podobny objaw po wymianie tulejek w dolnych wachaczach .A mianowicie nie dokrecilem przekladni :mrgreen: auto ciezko bylo opanowac w koleinach jechalo gdzie chcialo a na prostej trzeba bylo kontrowac kierownice niczym w duzym fiacie?(z wyrazami szacunku dla posiadaczy kredensow) :D . Pomoglo dokrecenie przekladni na maksa

Re: polibusze przekładni kierowniczej

: 19 sty 2010, 15:16
autor: aaawaldi
Sprawdź też ciśnienie w oponach. Sprawdziłem metodą prób i błędów, że nawet 0,1 atm. robi różnicę. Ja u siebie mam 1,9 mimo, że zalecane są 2 atm. Uważam, że na naszych drogach, to najlepszy kompromis między dobrym prowadzeniem, a komfortem.