polibusze przekładni kierowniczej

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Kames »

chopy znalazłem pana/ regeneracja przekładni kierowniczej do 90- tek/ roczna gwarancja po 550 brutto kogo interesi :?:

tu jest namiar ,jak mozna :D 604-85-84-84 prosic z panem piotrem

Awatar użytkownika
vcm
Posty: 5
Rejestracja: 12 wrz 2007, 21:43
Auto: KDJ 95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: vcm »

Czy żeby wycisnąć stare tulejki trzeba odłączyć przekładnię od auta ?

aaawaldi
Posty: 158
Rejestracja: 06 cze 2009, 20:49
Auto: KDJ 95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: aaawaldi »

Trzeba tylko odkręcić śruby i cała przekładnia "zchodzi" na dół.

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Kames »

dzis zmieniłem :!: bardziej z ciekawosci niz z wyklepania zadnych objawow negatywnych nie było ,moze troszke jakby kierownica na kazdym wyboju zabardzo reagowała ,ale ten własnie objaw został wyeliminowany przez nowe polibusze :mrgreen:

Nikoder
Posty: 3
Rejestracja: 17 sty 2010, 18:41
Auto: J90

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Nikoder »

Panowie mam Pytaczo!
Ściąga mi samochód na wybojach i koleinach. Kierownica bardzo reaguje co wymaga lekkiej kontry. Sprawdzałem zawieszenie wraz z mechanikiem na płytach co wykazało luzy na mocowaniu listwy przekładni oraz lekkie luzy na sinenblokach przednich wahaczy dolnych . Po wymianie wspomnianych gum przekładni na nowe (jakiś australijski kit) nadal jest bryndza. Jeśli mieliście podobne bolączki proszę o radę. Proszę nie pytać czy samochód miał dzwona i jest cały przestawiony bo to założenie odpada. Z góry dziękuję!

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 16950
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: kylon »

A jakiej szerokości są opony :?:
Czy sprawdził luzy na drążkach listwy (nie końcówkach) :?:
Zlikwidował luz na listwie :?:

pablo200
Posty: 495
Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:22
Auto: B6 4M
KZJ 95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: pablo200 »

Aprops, jak się likwiduje luz na listwie?

Rafi
Posty: 895
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Rafi »

Nie wiem o co chodzi ze ściąganiem na wybojach, ale w koleinach to 90-ka nie idzie jak pociąg po szynach, bo ma lacze 265, a rozstawu kół tira już nie. Może po prostu ją trochę wozi w koleinach tak jak ma wozić? Wcześniej tak nie było czy tak jest odkąd masz auto?

Nikoder
Posty: 3
Rejestracja: 17 sty 2010, 18:41
Auto: J90

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Nikoder »

Odkąd mam auto. Ale trochę pojeździłem różnymi innymi wynalazkami-dostawczymi terenowymi i w żadnym nie było tak nie przyjemnego uczucia. Luz na przekładnie jest ale nie sądzę by on to powodował. Luzy na gałkach kier. i gałkach wahaczy nie występują.

Rafi
Posty: 895
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Rafi »

Jeździłem trochę dwoma Rangerami, L200, Hilem nowym i starym i nawet dziwacznym Isuzu D-Maxem i mimo iż wszystkie prowadzą się jak kupa to żadnego tak w koleinach nie woziło jak moją 90-kę. A opony miały takie same, lub jedynie minimalnie węższe. W jakim nadwoziu masz 90-kę? Ja mam krótką i tak już właśnie ma w koleinach, jeździłem też długą 90-ką i 120-ką i w dużo mniejszym stopniu koleiny mają w nich wpływ na jazdę.

Nikoder
Posty: 3
Rejestracja: 17 sty 2010, 18:41
Auto: J90

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Nikoder »

Również posiadam krótką na ogumieniu 265/70 R16 nowe opony szosowe db francuskiej firmy więc tu bym się nie dopatrywał buby. Widocznie tak jak piszesz taki już urok tego samochodu. Dzięki za pocieszenie. I coś trochę z innej beczki sorry,że w tym temacie. Ile Ci pali? Ja mam już w swojej d4d i mam wrażenie ,że przy spokojniej jeździe mieści się w 10l

Awatar użytkownika
Kames
Posty: 2076
Rejestracja: 17 wrz 2009, 18:06
Auto: Prawdziwe ?elazo
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Kames »

panowie drogi cza naprawic :mrgreen: jak miałem 35x12,5 w parchu na 10" feli to dopiero woziło zmiana pasa ruchu na a4 przy setce niemozliwe :!: :wink:

Rafi
Posty: 895
Rejestracja: 17 cze 2009, 15:49
Auto: VZJ90, KDJ120
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Rafi »

Bo D4-D przy spokojnej jeździe powinien palić właśnie koło dychy. Mi pali 13-14, ale trochę innego paliwa :mrgreen: Na podforum o J9 jest gdzieś temat o silnikach i ich spalaniu, tam się wszystkiego dowiesz, poszperaj.

Awatar użytkownika
speedy
Posty: 199
Rejestracja: 26 gru 2008, 03:17
Auto: VZJ95 98r
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: speedy »

JA mialem podobny objaw po wymianie tulejek w dolnych wachaczach .A mianowicie nie dokrecilem przekladni :mrgreen: auto ciezko bylo opanowac w koleinach jechalo gdzie chcialo a na prostej trzeba bylo kontrowac kierownice niczym w duzym fiacie?(z wyrazami szacunku dla posiadaczy kredensow) :D . Pomoglo dokrecenie przekladni na maksa

aaawaldi
Posty: 158
Rejestracja: 06 cze 2009, 20:49
Auto: KDJ 95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: aaawaldi »

Sprawdź też ciśnienie w oponach. Sprawdziłem metodą prób i błędów, że nawet 0,1 atm. robi różnicę. Ja u siebie mam 1,9 mimo, że zalecane są 2 atm. Uważam, że na naszych drogach, to najlepszy kompromis między dobrym prowadzeniem, a komfortem.

ODPOWIEDZ