polibusze przekładni kierowniczej

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
realBiker
Posty: 748
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:31
Auto: VZJ90

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: realBiker »

A geometrie robił? Mnie to pomogło po wymianie gumek przekładni i wahaczy geometria jest obowiązkowa.

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Michalkrk »

wlsanie znalazlem u siebie luzy w prawym kole, koncowka drazka kierowniczego jest ok natomiast podejzewam luz na koncowce listwy przekladni (jabloszku) ale to stwierdze po sciagnieciu manzet ,orientuje sie ktos czy to cholerstwo jest drogie w zamienniku bo orginal 119euro szt :roll: a moze jest to dostepne z TT ? :?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: kylon »

Jest z trzech piątek.

pablo200
Posty: 495
Rejestracja: 27 kwie 2009, 19:22
Auto: B6 4M
KZJ 95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: pablo200 »

Michalkrk pisze:wlsanie znalazlem u siebie luzy w prawym kole, koncowka drazka kierowniczego jest ok natomiast podejzewam luz na koncowce listwy przekladni (jabloszku) ale to stwierdze po sciagnieciu manzet ,orientuje sie ktos czy to cholerstwo jest drogie w zamienniku bo orginal 119euro szt :roll: a moze jest to dostepne z TT ? :?
555 w IC 100 PLN. Kupowałem miesiąc temu.

Awatar użytkownika
Michalkrk
Posty: 375
Rejestracja: 18 lut 2009, 19:55
Auto: byla kdj90
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Michalkrk »

wlasnie skoczylem wymieniac te drazki kupilem odrazu dwa 555 w sumie 158 komplet :mrgreen: ,ale do rzeczy.. po rozebraniu manzety od strony wytluczonego drazka wylala mi sie woda ,zglupialem ...oczywiscie drazek straszna padaka z lekka korozja ogladam manzete wszystko ok dopiero po przyswieceniu halogenem znalazlem w niej dwie dziurki jak od szpilki :lol: pewnie podczas jakiegos brodzenia zassalo wode :? naszczescie po wyciagnieciu przekladni i wyczyszczeniu wszystko jest ok nic naszczescie nie zdazylo pordzewiec ,ale jutro zasuwam do intercaars po oslone bez dziurek :mrgreen:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: kylon »

Odświeżam kotlety ale polski producent postanowił skopiować australijskie polibusze mocowania przekładni kierowniczej do J9. Nie wiem ile to kosztowało ale musiało być tanie. W każdym bądź razie życzę powodzenia. Kupa straszna. Dziś to montowaliśmy dostarczone przez klienta.
- materiał tragiczny i się łamie
- spasowanie takie, że nic nie można zamontować normalnie a po skręceniu całe pofalowane i odstaje
- dwukrotnie wydłużony czas montaż co nie wpłynie wcale na taniość
Kibel na maksa jednym słowem

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: kylon »

oszczędność kosztem jakości to jedyne 50 PLN

weler
Posty: 21
Rejestracja: 15 cze 2011, 12:22
Auto: Gj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: weler »

Witam. Czy w zestawie polibuszy maglownicy są tylko elementy mocujące magiel do samochodu czy są tam też polibusze do listwy, bo u mnie wycieków brak, luzów na wszystkich drążkach brak,luzu na listwie również brak ale listwa lata jak żyd po pustym sklepie góra dół(na boki) i to z lewej i z prawej strony i stąd stuki i luz. luzu na listwie również brak

weler
Posty: 21
Rejestracja: 15 cze 2011, 12:22
Auto: Gj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: weler »

Po głębszych studiach sam sobie odpowiadam że to o co pytam to tuleje prowadzące listwy.
U mnie są ewidentnie wybite
Czy istnieje możliwość dołożenia nowych tulei ślizgowych bez żadnych regeneracji maglownicy( podkreślam że brak wycieków) a na oko miejsce jest z centymetr dwa za oryginalnymi tulejami?
Czy to co pisze ma sens?

weler
Posty: 21
Rejestracja: 15 cze 2011, 12:22
Auto: Gj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: weler »

A może po prostu to się wymienia i występuje jako część zamienna, i da się wydłubać. (przepraszam za mnożenie postów ale póki co zielony jestem i jakoś nie mogę zlokalizować edytuj)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18029
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: kylon »

W Toyocie nie występuje jako część zamienna. W polibuszu tak. Wymienia się i już.

finger
Posty: 916
Rejestracja: 03 maja 2011, 00:02
Auto: HZJ73
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: finger »

Kaj mozna te polubisze kupic do przekladni? Moze warto choc to wymienic na poczatek zeby przedluzyc zywot maglownicy?

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Tuco »

Tu masz: http://www.wyprawa4x4.pl/info/polibusze ... -1040.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Tuco
Komisja Rewizyjna
Posty: 2165
Rejestracja: 18 gru 2008, 22:22
Auto: kdj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: Tuco »

Tak warto wymienić i mieć przez jakiś czas spokój.

weler
Posty: 21
Rejestracja: 15 cze 2011, 12:22
Auto: Gj95
Kontakt:

Re: polibusze przekładni kierowniczej

Post autor: weler »

Wymieniłem i o niebo lepiej przestało ściągać w koleinach , znaczy trochę ściąga ale teraz wyrywa kierownicę a wcześniej sam skręcał i trzeba było kontrować aż strach było jechać (żonka w lesie mało nie ścieła drzewa średnicy koła, tak zkręcił w dole). Całe moje wcześniejsze wywody to o kant d potłuc oczywiście tak jak myślałem polibusze są tylko elementem mocującym maglownicę i Kylon ciut mnie w błąd wprowadził ale to dlatego że sobie wymyśliłem coś czego nie ma:) tzn jest ale wymiana możliwa tylko przy regeneracji maglownicy. A i można to wymienić nawet bez kanału i z kluczami z biedronki:) tylko trzeba sobie ściągacz z duużej nasadki i śruby zrobić .

ODPOWIEDZ