Mam pytanie o pionowa śrubę, przechodzącą przez tuleje gumową (ta pionowa).
Czy nakrętka do tej śruby jest przyspawana do ramy podwozia? Przynajmniej tak wynika ze schematów EPC i filmików w necie dla 4runnera. U mnie (j95)ta nakrętka, nie oryginalna jest osobno. Oczywiście mogę ją złapać spawarką, ale wtedy dokręcenie śruby od góry będzie ciężkie, a o włożeniu dużego klucza dynamometryczny można zapomnieć. Dłuższy klucz blokuje się o miskę AT lub wał.
Czy pozostawienie tej śruby luźnej wpływa na stabilność maglownicy?
maglownica śruba, nakrętka mocująca
Moderator: luk4s7
Re: maglownica śruba, nakrętka mocująca
Skoro producent przewidział, że ma być na stałe to pewnie z dwóch powodów - ułatwienie montażu lub odpowiednie pozycjonowanie. Osobiście, wydaje mi się, że jeśli i tak pracuje tam tuleja gumowo metalowa to chyba nie ma większej różnicy.