Kontroliki chek i O/D

Moderator: luk4s7

Jacek66
Posty: 19
Rejestracja: 16 cze 2020, 13:58

Kontroliki chek i O/D

Post autor: Jacek66 »

Witajcie. Może ktoś nie urlopuje i pomoże. Od początku, pisałem o bujającym się zbiorniku, poprawiłem mocowanie i po pewnym czasie 1~2 dni zaczęła mrugać kontrolka O/D Off , już to kiedyś miałem więc nie reagowałem nerwowo, sam przycisk O/D działał prawidłowo, ale następnego dnia zapalił się chek i silnik stracił moc a i przestał działać prędkościomierz. Położyłem się pod autem i jak przypuszczałem pourywały się przewody od jednego czujnika w skrzyni i od pulsatora prędkościomierza, po naprawie O/D zgasło , chek się świeci nadal a ja już trochę głupieję, poprawiałem zbiornik - może ścisnąłem jakiś przewód paliwowy - nie, wymieniłem filtr paliwa (był syf) - nie pomogło. Pali od strzała, jedzie do 100 w zasadzie normalnie potem problem, tak jakby pracował w trybie awaryjnym. wszystkie te lampki pojawiły się po ingerencji w mocowanie zbiornika ale nie mają z tym związku. Co jeszcze można sprawdzić ?(turbina działa) Pompa paliwowa? wtryski? silnik KZTE.

Awatar użytkownika
Rokfor32
Klubowicz
Posty: 8299
Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
Kontakt:

Re: Kontroliki chek i O/D

Post autor: Rokfor32 »

Jeżeli świeci kontrolka silnika - to zwyczajnie sprawdź czemu świeci (jaki jest kod błędu). Te sterowniki mają autodiagnozę, z kodami migowymi. W złączu diagnostycznym zwierasz piny TE1 i E1 - i liczysz mrugnięcia.

ODPOWIEDZ