Tak więc musiałem w końcu to napisać. Pod czas zmiany biegów mam pewien problem... żeby odpowiednio wrzucić trójkę muszę dość mocno rozkręcić obroty silnika do 3500-4000 obrotów żeby bieg wskoczył poprawnie bez stuknięcia i lekkiego szarpnięcia... no i muszę szybko puszczać sprzęgło... silnik to 3,0L Turbo Diesel, przekładnia pięciobiegowa. Prosiłbym innych użytkowników Kzj 90-95 żeby się wypowiedzieli czy u nich podobny problem występuje...
Pozdro
Dziwny problem z trójką w KZJ 90
Moderator: luk4s7
też podejrzewam że to synchronizator... :/ ale jak się przyciśnie gazy i wbije w miarę szybko trójkę to wszystko jest dobrze ale jak podczas zmiany biegów obroty spadną poniżej 2000 obrotów następuję to lekkie szarpniecie. Ogólnie to skrzynia biegów w tej wersji trochę mnie wkurza. Gdy trzeba wrzucić z dwójki na trójkę do dostosowania odpowiedniej prędkości, j90 zaczyna mulić i się trząść... nie da się optymalnych obrotów dostosować na poszczególnych biegach... a znowu piłować silnik na niższym biegu to też przesada... zobaczymy co z tym będzie...