LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sie 2009, 18:50
- Auto: kzj90
LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Chcę podnieść swoją krótką 90-tkę.
Cenowo dobinsons i LOVELLS wyglądają podobnie.
Czy ktoś z Was ma lub miał styczniość z tymi lovellsami...?
Jak one się sprawują ?
Moja tojka będzie jeździć bez dodatkowych kilogramów - zarówno z przodu jak i z tyłu.
Ome jest droższy więc muszę wybrać z tych powyżej.
O dobinsonie sporo już napisano,a o lovelasach cisza...
Cenowo dobinsons i LOVELLS wyglądają podobnie.
Czy ktoś z Was ma lub miał styczniość z tymi lovellsami...?
Jak one się sprawują ?
Moja tojka będzie jeździć bez dodatkowych kilogramów - zarówno z przodu jak i z tyłu.
Ome jest droższy więc muszę wybrać z tych powyżej.
O dobinsonie sporo już napisano,a o lovelasach cisza...
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Bo o najlepszych na świecie zawieszeniach się nie pisze. One po prostu charakteryzują się niespotykaną i nieosiągalną dla konkurencji jakością . Stanowią niedościgniony wzór dla innych zawieszeń
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sie 2009, 18:50
- Auto: kzj90
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Są dwie możliwości - albo niewielu to ma założone, albo wielu ma i nie mają uwag
Ale ja domyślny nie jestem WIĘC PYTAM GRZECZNIE. Wiem już, że zapewne u CIEBIE ICH NIE DOSTANĘ.
A szkoda bo być może byś je montował
Ale ja domyślny nie jestem WIĘC PYTAM GRZECZNIE. Wiem już, że zapewne u CIEBIE ICH NIE DOSTANĘ.
A szkoda bo być może byś je montował
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Luzik. Motować mogę wszystko na życzenie klienta Śrubki są takie same.
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sie 2009, 18:50
- Auto: kzj90
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Oki.
Może ktoś mi opowie o swoich doświadczeniach z nimi.
Pozdrawiam i Dobrej nocki.
Może ktoś mi opowie o swoich doświadczeniach z nimi.
Pozdrawiam i Dobrej nocki.
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8429
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Wg mojej subiektywnej opinii jakikolwiek lift zawiasu wykonywany na australijskich kitach jest... bezsensowny technicznie w naszych warunkach ...
Ogólniej - sprężyna to sprężyna. drut może być ciut lepszej lub gorszej jakości (skład chemiczny, ale i jakość obróbki cieplnej). Tu nie mam danych - ale jakoś nie słychać zeby nagminnie pękały tego czy innych producentów.
Ale - zawias to nie jego kolor. Sprężyny mają określone parametry, i amory też. Zestawy liftowe, poza podniesieniem auta, są również sztywniejsze. Sporo czasami. Ale ile dokładnie? ciężko tę informację wydusić. W przypadku J7 przednie sprężyny lovellsa były 100% sztywniejsze od oryginału na przykład.
Sztywny zawias znakomicie się sprawdza na muldach, czy typowej polnej drodze i szybkiej jeździe - bo to właśnie na takie coś te zestawy są pomyślane. Na zapierdzielanie po pustyni ... Natomiast pralka, jaka się zdarza u nas na czarnym - cóż, usztywniony zawias znosi to raczej słabo.
Ale - podniesienie zawiasu to również zmiana skoku zawieszenia w dół (zmniejszenie), zwiększenie odległości do odbojów, i podniesienie środka masy pojazdu. Jedyny wóz którym miałem okazję jechać, i się mu poprawiło po usztywnieniu zawiasu (i podliftowaniu) to był FJ cruiser Pawła. Fabrycznie zestrojony na amerykański styl był za miękki, i latał po drodze. Natomiast europejskie modele - przynajmniej to czym do tej pory jechałem - na czarnym po podliftowaniu zachowują się tylko gorzej. bujanie nadwozia, plus tendencja do utraty przyczepności na pralce.
Ogólniej - sprężyna to sprężyna. drut może być ciut lepszej lub gorszej jakości (skład chemiczny, ale i jakość obróbki cieplnej). Tu nie mam danych - ale jakoś nie słychać zeby nagminnie pękały tego czy innych producentów.
Ale - zawias to nie jego kolor. Sprężyny mają określone parametry, i amory też. Zestawy liftowe, poza podniesieniem auta, są również sztywniejsze. Sporo czasami. Ale ile dokładnie? ciężko tę informację wydusić. W przypadku J7 przednie sprężyny lovellsa były 100% sztywniejsze od oryginału na przykład.
Sztywny zawias znakomicie się sprawdza na muldach, czy typowej polnej drodze i szybkiej jeździe - bo to właśnie na takie coś te zestawy są pomyślane. Na zapierdzielanie po pustyni ... Natomiast pralka, jaka się zdarza u nas na czarnym - cóż, usztywniony zawias znosi to raczej słabo.
Ale - podniesienie zawiasu to również zmiana skoku zawieszenia w dół (zmniejszenie), zwiększenie odległości do odbojów, i podniesienie środka masy pojazdu. Jedyny wóz którym miałem okazję jechać, i się mu poprawiło po usztywnieniu zawiasu (i podliftowaniu) to był FJ cruiser Pawła. Fabrycznie zestrojony na amerykański styl był za miękki, i latał po drodze. Natomiast europejskie modele - przynajmniej to czym do tej pory jechałem - na czarnym po podliftowaniu zachowują się tylko gorzej. bujanie nadwozia, plus tendencja do utraty przyczepności na pralce.
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Mam Lovellsa w LC120, dają radę. W Hilu z Dobinsonem miałem problemy, Ome po ok 40 tys wyciek z amora, tył szybko zrobił się bardzo miekki (resory).
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 08 sie 2009, 18:50
- Auto: kzj90
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
dzięki Jastrząb,
a jak długo je masz założone lub ile na nich już przejechałeś...>?
a jak długo je masz założone lub ile na nich już przejechałeś...>?
- ems!
- Posty: 175
- Rejestracja: 07 paź 2013, 11:12
- Auto: Godzilla HZJ78, Fenix HDJ100, Kronos V8
- Kontakt:
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Ważne co się dzieje w przypadku awarii, jeśli chodzi o gwarancje to Dobinsonsa mogę w pełni pochwalić. Heniu robi dobrą robotę. W przeciwieństwie do "czerwonych" amorkow - Ci mi podpadli mocno.
Pozdrawiam emsi
Pozdrawiam emsi
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Tak mieliśmy problem z przednimi amortyzatorami w Hiluxie, został już wyeliminowany i od miesiąca mamy certyfikat TUV na wszystkie elementy zawieszenia do Hiluxa.
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Lovells siedzi jakieś 25 tys., mam najtwardsze, jak bryka jest załadowana jest super, jak jest na pusto to oczywiście trzęsie.
Hilux na oryginałach strasznie nurkował przodem, LC 120 wybierał pięknie, ale kładł się na zakrętach, taki pontonik.
Hilux na oryginałach strasznie nurkował przodem, LC 120 wybierał pięknie, ale kładł się na zakrętach, taki pontonik.
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Witam ja posiadam taki zawias w j90 od dwoch miesiecy i jestem zadowolony, nie wiem tylko czy dobrze zrobilem wybierajac sprezyny hd bo auto telepie na koleinach i trzeba trzymac kierownice mocniej niz na ori zawieszeniu... Ogolnie zawieszenie bardzo trwale sprawdzone w kilkunastu autach
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Ciekawe jak bedzie jezdzilo sie w zime, z tego co zauwazylem auto bedzie bardziej narazone na poslizg ale jest to moim zdaniem kwestia zmiany punktu ciezkosci pojazdu a nie firmy zawieszenia
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
Sprężyny HD są pod stale i mocno obciążone auto- stalowy zderzak i wyciągarka, drugi akumulator i subtank , dwa koła zapasowe lub ciężki ładunek w bagażniku. Jeśli tego nie masz to wybieraj sprężyny comfort a nie HDHeres pisze:nie wiem tylko czy dobrze zrobilem wybierajac sprezyny hd bo auto telepie na koleinach...
Re: LIFT 2'' LOVELLS - CZY WARTO ?
wybralem takie bo w planie jest zderzak przod i tyl z blachy, powod drugi byl taki ze dosyc ciezkie rzeczy przewozone sa w bagazniku