Strona 2 z 40
Re: blokada tylnego dyfra
: 03 lis 2008, 14:05
autor: Zyzol
u mnie blokadę załączam tylko na postoju, ale niech się wypowiedzą inni
Re: blokada tylnego dyfra
: 11 lis 2008, 12:31
autor: Zyzol
Się pochwaliłem i mi zdechła..na psi urok..
mam pytanie czy wymiana podkładki o której pisałał Emilio jest w stanie przedłużyć życie blokadzie?
czy są jakieś inne patenty czy tylko wymiana całości?
Re: blokada tylnego dyfra
: 11 lis 2008, 17:11
autor: MaxLux
Wymienic silniczek na silownik pneumatyczny + kompresorek ARB i bedzie forever
Re: blokada tylnego dyfra
: 11 lis 2008, 18:51
autor: Zyzol
ile blaszaków taka impreza?
Re: blokada tylnego dyfra
: 11 lis 2008, 22:46
autor: Zyzol
już znalazłem
czy w przypadku blokady przodu i tyłu jeden kompresor wystarczy czy każda musi mieć osobny?
Re: blokada tylnego dyfra
: 12 lis 2008, 08:35
autor: MaxLux
Jeden kompresorek High-Output za c.a. 200$ w US w zupelnosci wystarczy
jeszcze kola mozesz napompowac w razie W
Re: blokada tylnego dyfra
: 19 lis 2008, 11:09
autor: kozi
no to teraz chyba pora na mnie - przestała się załączac :/
Re: blokada tylnego dyfra
: 20 lis 2008, 09:36
autor: Zyzol
no z moich testów wynika że się załącza ale kontrolki pokazują inaczej..
chyba że nie ma takiej opcji
jak rozpinam to słychać wyraźny klik..
no i przy jeździe po łuku z zapiętą i rozpiętą jest różnica w analizowanym śladzie
miałem z tymi kontrolkami jakiś czas temu cyrk więc póki co wmówiłem sobie że działa
Re: blokada tylnego dyfra
: 20 lis 2008, 10:50
autor: kozi
nie no oczywiście tak jest - czuć na kierownicy że łapie blokada, kontrolka tego nie potwierdza, tylko że skoro nie zapala kontrolki to łapie niezupełnie w związku z tym chyba nie warto ryzykować jej zmielenia
Re: blokada tylnego dyfra
: 20 lis 2008, 12:21
autor: Zyzol
no to zapytam inaczej.. wchodząc w świat dywagacji; czy głośny klik przy rozpinaniu to jest zawsze..i czy może być przy niezupełnym zapięciu?
co rozumiesz przez niezupełne zapiecie?
Re: blokada tylnego dyfra
: 20 lis 2008, 19:05
autor: kozi
tak jak Kylon napisał przy zupełnym zapieciu cośtam wypycha kulkę która załącza czujnik - niezupełne zapięcie oznacza, że blokada zazębiła ale chyba nie na całej długości (głębokości) zebów sprzęgła czy czego tam, co oznacza, że może się pod obciążeniem rozpiąć, wykruszyć itp
Re: blokada tylnego dyfra
: 27 lis 2008, 14:59
autor: emilio
Cześć!
Po naprawieniu ,załączenie występuje prawie zawsze na postoju lub 1/4 0brotu kołami , dzwięk przy rozłączaniu to nie klikanie bardziej wyraźny , głośny odgłos, praca uruchamianego silniczka przypomina klikanie
, przy srednim uzytkowaniu w terenie na 2-3 lata mim. powinien byc spokój.
.
Koszt naprawy sama podkładka dorobiona przez tokarza to kilkadziesiąt złotych gorzej z robocizną . U mnie było trochę walki włączne z poukrecanymi szpilkami , w 800 pln się zamknęło.
pozdrufka
emilio
Re: blokada tylnego dyfra
: 29 sty 2009, 20:40
autor: Zyzol
Dziś sprawdzałem blokadę na podnośniku - załącza, na tablicy jednak mryga że nie
Re: blokada tylnego dyfra
: 29 sty 2009, 20:42
autor: kylon
Przesuwka jest nacięta w miejscu pracy czujnika. Prawdopodobnie czujnik nie podaje sygnału na deskę lub nie wpina się do końca.
Re: blokada tylnego dyfra
: 29 sty 2009, 21:08
autor: Zyzol
No tak poddaję się, jak będę w stolicy to pewnie zagadka się rozwiąże