Się przyglądnąłem, i sie okazuje, że zamieszałem.
Otóż - wzorowałem się na głowicy z 2L-T, i byłem przekonany, że 1KZ ma tak samo. Ale - nie. Róznica jest w elemencie opisywanym jako gniazdo wtryskiwacza: dla głowicy aluminiowej z 1KZ to gniazdo jest stalowe, tak jak na fotach co wkleiłeś, natomiast dla żeliwnej z 2L jest z mosiądzu, i wygląda jak zwykła gruba podkładka.
Czyli, do zamontowania wtryskiwaczy trzeba jedynie podkładki pod końcówkę, o numerze 11177-64010. One wchodzą do wnętrza gniazda, i opierają się o czoło końcówki wtryskiwacza. Natomiast gniazdo dociska się do alu głowicy korpusem wtryskiwacza - i ma wystarczyć.
ściągnięcie głowicy - co wymienić
Moderator: luk4s7
Re: ściągnięcie głowicy - co wymienić
NO i dałem dupy przy skręcaniu głowicy. W komplecie uszczelek miałem dodatkową uszczelkę nippon 5otworów i założyłem tą zamiast kupionegop specjalnie reinz`a 3otwory.
I teraz nie wiem czy tak zostawić czy ściągać głowicę i zamieniać uszczelkę. Auto nie odpalane, ale śruby do wywalenia, nie wiem czy głowica nie powinna iść do sprawdzenia czy jest prosta po odkręceniu?
I teraz nie wiem czy tak zostawić czy ściągać głowicę i zamieniać uszczelkę. Auto nie odpalane, ale śruby do wywalenia, nie wiem czy głowica nie powinna iść do sprawdzenia czy jest prosta po odkręceniu?