Światła w 80

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: Jake »

Nie, ja po prostu mam 4 Runnera ale podpialem sie pod temat 80tki :D
Pojedynczy reflektor, dwuwloknowe zarowki H4.

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: Jake »

No i odlbysniki zregenerowane, bedzie OEM, jakosc fabryczna, jak nowe.
photo_2023-10-06_22-23-54.jpg
photo_2023-10-06_22-23-54.jpg (79,28 KiB) Przejrzano 894 razy
Sa nieskazitelne. Zdecydowanie polecam te droge.

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: Jake »

Zupelnie z innej beczki, czy ktos dysponuje schematami elektrycznymi do HDJ80?
Mam schematy do FZJ80 ze specyfikacji US, ale z oczywistych powodow nie ma tam silnikow diesla, plus pewne rzeczy sa inaczej (np. przednie reflektory).

Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 271
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: kawapower »

Mam, jakie roczniki potrzebujesz?

Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: Jake »

Najbardziej to przedlift. 1990-1994, silnik 1HD-T. Ale jesli to nie klopot to chetnie przygarne do kolekcji dowolne inne. To sie przydaje. :)

Awatar użytkownika
kawapower
Klubowicz
Posty: 271
Rejestracja: 28 sie 2013, 13:13
Auto: UZJ80 :-D 1993
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: kawapower »



Awatar użytkownika
Jake
Moderator
Posty: 2241
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Światła w 80

Post autor: Jake »

Ach, obiecalem druga czesc relacji i zapomnialem.
Lampy juz dawno poskladane. Procedura montazu jest jeszcze prostsza. Zakladam ze korpusy mamy juz wyczszczone ze starego kleju.
1)Kupujemy nowy sznur butylowy i wyklejamy nic dokladnie cala rynienke w obudowie. Nie przejmujemy sie jesli gdzies nam sie przerwie lub wyjdzie za cienko - w tych miejscach mozemy latwo dolozyc dodatkowa porcje.
2)Wgniatamy sznur w glab rynienki, delikatnie, zeby go ulozyc i wyrownac. Okaze sie ze w niektorych miejscach jest za malo - dokladamy i uklepujemy.
3)Gdy juz jestesmy zadowoleni z rownomiernosci rozwijamy z foliii "nowe" odlbysniki i montujemy w korpusie lampy. Nagrzewamy piekarnik do ok 80-100°C
3) wkladamy korpus do piekarnika nagrzanego na okolo 5 minut.
4)Wyciagamy korpus lampy i przykladamy klosz. Dociskamy rownomiernie po calosci. Powiniene wejsc pod lekkim naciskiem, z uczuciem miekkiego ustepowania az dojdzie do konca.
5) Zakladamy metalowe zatrzaski i wkladamy do piekarnika jeszcze raz na kilka minut zeby zgrzac elementy i wyrownac potencjalne naprezenia.
6) Wyciagamy i studzimy reflektor
7) Skladamy wszystkie akcesoria. Zarowki, sprezynki, uchwyty, regulatory, silniczki, dekle, uszczelki. Ja dodatkowo wymienilem wszystkie wkrety na nowe nierdzewne oraz przesmarowalem mechanizmy regulacji.
Podrzuce pozniej zdjecie nowych-starych lamp po regeneracji. Wyszlo perfekcyjnie.

ODPOWIEDZ