A dziekuje, specjalnie szukałem podobnych kolorytycznie modeli do zestawienia
Zmotac mozna helikopter z podwoziem od żuka i silnikiem od mercedesa, ale wciaz smiem twierdzic ze zmiana drzwi w 80, jest znacznie latwiejszym projektem
Moderator: luk4s7
A dziekuje, specjalnie szukałem podobnych kolorytycznie modeli do zestawienia
Wierze, ze wiecej yoty na zywo widziałes! Ja zmienialem tylko tylna burte w Fronterze. Z otwieranej na bok, ktora przez wade fabryczna sie urywała z zawiasów na taka opuszczana na dół. I to było roboty na dwa popołudnia. W kontekscie 80 nie mam wiedzy praktycznej, wle wciaz mysle pozytywnie, bo mam nadzieje kiedys zmienic Isuzu na J80, a "drzwi od szafy" mi sie bardzo podobaja
Okej, zaczynasz mnie przekonywac. Roznica dlugosci uszczelki nie swiadczy o identycznosci kształtów otworow wewnętrznych w obu wersjach. Byc moze poniósł mnie nadmierny optymizm. Choc zaskoczenie budzi, dlaczego producentowi opłacało sie produkowac dwie inne karoserie, zamiast jednej uniwersalnej i wyposazac ja w konkretny typ drzwi/klapy&burty w zaleznosci od zamowienia/wersji/rynku docelowego.