Amortyzatory LTR

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Amortyzatory LTR

Post autor: kylon »

Stworzyłem ten temat specjalnie licząc na odpowiedź Drako. Wiem, że takich amortyzatorów używa, wiem też że pojawiały się jakieś problemy z uszczelnieniem. Skąd pytanie. Ja jako sprzedawca mam tylko informacje od użytkowników, którym takie amorki sprzedałem -są zadowoleni. Jest grono wręcz wielbicieli - tylko LTR. Twierdzą, że od kąd założyli skończyły się jakiekolwiek problemy z amortyzatorami. Jest ich jeszcze mało bo i amorek bardzo drogi. Powoli zaczynam gromadzić graty do mojego KZJ-ota EVO III i nie ukrywam, że mam plana je zastosować. Wiem że nie sa do tego produkowane ale sobie z tym poradzę :wink:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Drako. Jeśli zaglądasz to ja chętnie poznam Twoją opinię. Zbliża mi się czas zamówienia :wink:

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

Ja również bo zastanawiam się nad wywaleniem OME bo mnie jednak niesamowicie wnerwia to zawieszenie. I albo LTR abo Koni na grubej rurze albo ohlins Byłem w PTM i oględnie gadałem o ohlinsch w wyścigówkach spisywały mi się znakomicie ale jeszcze muszę poczekać jak w jakiejś terenówce zamontują abym mógł sobie zdanie wyrobić.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Musisz autko załadować to będzie lepiej działać. A Ty masz OME. Niski taki jakiś ten Twój pojezd :shock:

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

No mam OME.

Wiesz chciałbym aby przy dowolnym ładunku amortyzatory działały tak samo, dlatego wolałbym LTR, albo coś z większym zbiornikiem oleju/gazu.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

E no to Pan cudów oczekujesz :mrgreen: - żartuję. A wiesz jakie masz numerki tych amorków.

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

Nie wiem.

Kupiłem takie jakie były bo seryjne powiedziały papa.
Te mają 3000 przelotu i chętnie je wywalę do działu oddam w dobre ręce nieoczekujące cudów.

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

N73 jeśli o ten numer chodzi

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

A sprężyny masz czy nie?

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

Nie nie mam wyjąłem aby lepiej przysiadł.

Oczywiście że mam na przodzie +100 a z tyłu +200 chyba nie pamiętam.
Całość + 50mm.
Wszystko ome wszystko co tylko ta firma do 80 produkuje.

Kylon ty widziałeś moje auto u siebie na placu w ogóle.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Widziałem ale za dużo tego aby wszystko spamiętać :oops: Może przez te szerokie fele takie wrażenie robi jak by na normalnym było. Nie wszystko :wink: LTR-ów nie masz :mrgreen:

Awatar użytkownika
konus
Evil Admin
Posty: 6342
Rejestracja: 28 lut 2007, 02:23
Kontakt:

Post autor: konus »

Pożyjemy zobaczymy. Wiele zależy od Ciebie.

A propos felg znalazłem je. Firmy Helo 16x10".

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Post autor: drako »

Hej
Zostalem przywolany do tablicy :) ( nie zagladalem bo ustawiamy trase mutta i caly weekend w terenie)

Co do amorow, to kupilem je juz z samochodem ( wiec nie wiem czy maja przejechane 5 czy 50 tys) ale po powloce lakierniczej itp wnioskowalismy ze sa raczej "swieze"
na wyprawie porownywalem z normalnymi ome( nitrocharger ) i po calym dniu jazdy przez step te drugie byly bardzo gorace a lr-y trzymaly dobrze temperature ( chyba jedyna przewaga ltr-a)

Moje amory w tej chwili sa chyba puste bo " zawias nie robi" buja autem, nie czuje sie pewnie w ostrych zakretach itp.
Musze sie tym zajac ( narazie sie auto nie psuje wiec jezdze tak jak jest i to olewam)
Jak je sciagne , to obfotografuje zuzycie, dowiem sie jak jest z serwisowaniem ( podobno mozna je regenerowac ) itp. to podziele sie oczywiscie informacjami w tym temacie.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18030
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Ja dostałem informacje od Taubiego, że nie są regenerowane i nie ma zestawów naprawczych. Pewnie mają to gdzieś i chcą sprzedać następne. I tak nie jestem ich klientem w tymże przypadku 8) Klamka zapadła. Zaryzykuję. Sporo osób jest zadowolonych. Pytanie jest jeszcze ile gazu miałeś załadowane. Pamiętam pierwsze LTR-y w Polsce 10 lat temu. Goście je załatwili odwrotnym montażem. Dołem do góry :mrgreen:

drako
Posty: 664
Rejestracja: 07 kwie 2008, 20:32
Auto: hdj80,wili,Lapl
Kontakt:

Post autor: drako »

zwlaszcza ze masz aparature u siebie w warsztacie , to mozesz metoda prob i bledow dobrac sobie idealne cisnienie ( na wyprawe inne, w patyki inne , do codziennej jazdy inne)

Nie chce ich dobijac teraz gazem, bo jezeli sie gdzies rozszczelnily tzn ze nie sa w 100 % sprawne , a tak jak sie je wyciagnie, powynienia zimeringi itp
Jak cos robic to porzadnie.

Co do regeneracji rozmawialem z jednym znajomym, ktory ma kontakt z jakas firma chyba z belgi, ktora powiedziala mu ze jak im sie wysle amory to jest " zregeneruja"
( nie jest to ten gosciu o ktorym od razu pomyslales " od ofert nie do odrzucenia" :D )

ODPOWIEDZ