Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Moderator: luk4s7
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Witam
wczoraj pojawił mi sie Szum powyżej 2,5tys obrotow w kabinie przy przednich fotelach pasażera. nasila sie z wzrastaniem obrotow , ale gdy tylko zmieniam bieg na nastepny oboroty spadaja - cisza. ZNowu 2,5 tys obrotów i szum sie pojawia . ktos wie co to . wczesniej tego nie bylo
wczoraj pojawił mi sie Szum powyżej 2,5tys obrotow w kabinie przy przednich fotelach pasażera. nasila sie z wzrastaniem obrotow , ale gdy tylko zmieniam bieg na nastepny oboroty spadaja - cisza. ZNowu 2,5 tys obrotów i szum sie pojawia . ktos wie co to . wczesniej tego nie bylo
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
w tytule postu jest bład przy prawych przednich drzwiach obok poduszki pasazera
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
a spróbuj sprawdzić na wyłączonym nawiewie...
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Cobra własnie nie ma znaczenia czy jest nawiew czy nie . wogole wyłaczam klime nawiew obieg zamkniety robi i jest to samo i ten szum słychac tak z pod schowka pasażera
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Ja tam sie nie znam, ale jezeli szum uzalezniony jest od obrotow silnika to stawiam na sprawy zwiazane z dolotem doladowania, zakladajac, ze masz turbo
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
TURBO jest jest. musi byc to cos z pobieraniem powiwetrza bo to tylko w zakresie od 2,5tys obrotow i tylko przy pelnym wcisnieciu gazu .ale nigdzie nie popekane sa rurki od powietrza
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Stawiam na wydech. Jeśli jest gdzieś nieszczelny w okolicy rur idących od kolektora to szumi za schowkiem.
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
lex a mozna go zaspawać, tylko czemu na luzie nie szumi
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
Na luzie nie szumi bo silnik nie jest obciążony i być może się tak nie wygina na poduszkach jak podczas jazdy.
Wszystko da się zaspawać. Poniżej kolektora idą już normalne rury, więc jak tylko się dowiesz gdzie jest dziura to odkręcasz i spawasz. Mi kiedyś się zrobiło pęknięcie zaraz pod flanszą przykręcaną do kolektora i teraz jest OK. Często też rury puszczają tam gdzie się dwie łączą w jedną. Musisz na zimnym silniku odpalić i szybko popatrzeć i pomacać skąd pierdzi... Jeśli w ogóle to jest przyczyną szumu
Wszystko da się zaspawać. Poniżej kolektora idą już normalne rury, więc jak tylko się dowiesz gdzie jest dziura to odkręcasz i spawasz. Mi kiedyś się zrobiło pęknięcie zaraz pod flanszą przykręcaną do kolektora i teraz jest OK. Często też rury puszczają tam gdzie się dwie łączą w jedną. Musisz na zimnym silniku odpalić i szybko popatrzeć i pomacać skąd pierdzi... Jeśli w ogóle to jest przyczyną szumu
-
- Posty: 675
- Rejestracja: 22 mar 2010, 18:50
- Auto: Gx470 , Hdj80 , AutoLaweta 24h do us?ug , discovery 1
- Kontakt:
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwiach
to własśnie nie jest takie pierdzenie jak tłumik raczej szum zaciaganego powietrza
Re: Szum powyżej 2,5tys obrotow przy lewych przednich drzwia
Mam/miałem prawie identyczny problem. "Prawie" bo samochód to J95 1KZ-TE i pojawiał się przy około 2 tyś. obrotów.
Zauważyłem to jadąc z Kerczu na Krym tydzień temu. Dodatkowo spadła moc silnika (turbo?). Wystraszony coby turba całkiem nie zarżnąć nauczyłem się szybko używać samochodu do 2,1 tyś. obrotów Jako, że nie przekraczałem już 100km/h miałem wiele czasu na myślenie co dalej z tym robić. Wczoraj nareszcie wróciłem przez Rumunię i o dziwo od samej Mołdawii nie słychać już świstu. Moc też jest taka jak wcześniej. Oleju musiałem zawsze dolewać około 2 litry na 10 tyś. km. Więc myślę, że turbo i tak będzie do wymiany. Jak problem zakończył się u Ciebie? No i czy ktoś inny miał taki objaw szumu w okolic schowka?
Zauważyłem to jadąc z Kerczu na Krym tydzień temu. Dodatkowo spadła moc silnika (turbo?). Wystraszony coby turba całkiem nie zarżnąć nauczyłem się szybko używać samochodu do 2,1 tyś. obrotów Jako, że nie przekraczałem już 100km/h miałem wiele czasu na myślenie co dalej z tym robić. Wczoraj nareszcie wróciłem przez Rumunię i o dziwo od samej Mołdawii nie słychać już świstu. Moc też jest taka jak wcześniej. Oleju musiałem zawsze dolewać około 2 litry na 10 tyś. km. Więc myślę, że turbo i tak będzie do wymiany. Jak problem zakończył się u Ciebie? No i czy ktoś inny miał taki objaw szumu w okolic schowka?