Re: luz wałka ataku tylny most fzj80
: 14 cze 2019, 12:09
Może trochę precyzji w opisie doświadczenia
- tylne koła podniesione - rozumiem, że oba na raz
- bez wału - wal zdjęty czy koła się kręcą a wał się nie rusza?
- silnik włączony czy wyłączony?
Jak wał jest zdjęty to co ma do tego bieg? - brak połączenia ze skrzynią biegów
Jak wał założony a silnik zatrzymany to układ silnik, skrzynia, reduktor przy włączonym biegu daje taki opór, że wał sie nie będzie kręcił a kręcąc jednym kołem spowodujesz obroty drugiego koła w przeciwnym kierunku.
Jak robisz próbę z włączonym silnikiem to oba koła mogą się kręcić i jeżeli ich opory są zbliżone to będą się kręcić z podobną prędkością. Jak jedno zahamujesz to drugie przyspieszy - generalnie do poczytania dowolny opis działania mechanizmu różnicowego (wujek G podpowie gdzie czytać)
- tylne koła podniesione - rozumiem, że oba na raz
- bez wału - wal zdjęty czy koła się kręcą a wał się nie rusza?
- silnik włączony czy wyłączony?
Jak wał jest zdjęty to co ma do tego bieg? - brak połączenia ze skrzynią biegów
Jak wał założony a silnik zatrzymany to układ silnik, skrzynia, reduktor przy włączonym biegu daje taki opór, że wał sie nie będzie kręcił a kręcąc jednym kołem spowodujesz obroty drugiego koła w przeciwnym kierunku.
Jak robisz próbę z włączonym silnikiem to oba koła mogą się kręcić i jeżeli ich opory są zbliżone to będą się kręcić z podobną prędkością. Jak jedno zahamujesz to drugie przyspieszy - generalnie do poczytania dowolny opis działania mechanizmu różnicowego (wujek G podpowie gdzie czytać)