Zawieszenie do KZJ70
Moderator: luk4s7
"Czy można zamontować Koni razem ze sprężynami OME?"
Koni nie ma na dziś w ofercie wersji Raid do tego samochodu. Tylko ta wersja amortyzatorów Koni jest przystosowana do zawieszenia z liftem. Koni Heavy Truck jest do samochodów z zawieszeniem o standardowej wysokości.
przód
amortyzator N77, długości: zamknięty 340 mm, otwarty 570 mm
do 50 kg
OME 872 -średnica drutu 14 mm, waga 9 kg, 33 N/mm, wys. 400 mm
51-110 kg
OME 874 -średnica drutu 15 mm, waga 9 kg, 38,5 N/mm, wys. 408 mm
tył
amortyzator N79, długości: zamknięty 307 mm, otwarty 507 mm
średnia twardość
OME 873 -średnica drutu 17 mm, waga 8,5 kg, 35 N/mm, wys. 455 mm
stałe obciążenie plus 100 kg
OME 875 -średnica drutu 18 mm, waga 8,7 kg, 42 N/mm, wys. 440 mm
Koni nie ma na dziś w ofercie wersji Raid do tego samochodu. Tylko ta wersja amortyzatorów Koni jest przystosowana do zawieszenia z liftem. Koni Heavy Truck jest do samochodów z zawieszeniem o standardowej wysokości.
przód
amortyzator N77, długości: zamknięty 340 mm, otwarty 570 mm
do 50 kg
OME 872 -średnica drutu 14 mm, waga 9 kg, 33 N/mm, wys. 400 mm
51-110 kg
OME 874 -średnica drutu 15 mm, waga 9 kg, 38,5 N/mm, wys. 408 mm
tył
amortyzator N79, długości: zamknięty 307 mm, otwarty 507 mm
średnia twardość
OME 873 -średnica drutu 17 mm, waga 8,5 kg, 35 N/mm, wys. 455 mm
stałe obciążenie plus 100 kg
OME 875 -średnica drutu 18 mm, waga 8,7 kg, 42 N/mm, wys. 440 mm
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
Mimo wszystko założył bym pod większe obciążenie. Z tyłu i tak zawsze jadąc coś się bierze do samochodu. Podczas wypraw i w jeździe codziennej sprawuje sie dobrze. Z przodem też jest łatwiej zwłaszcza kiedy dodasz wyciągarke czy kawałek zderzaka. Po zmianie zawieszenia troszkę mosty się rozjadą ale nie znacznie. Jeśli jest tam też tani panhard to bierz. Ja mam ale od dwóch lat w garażu nie założony. Czasu brak
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
pewno panhard by się znalazł ale musiałbym dać czarno na białym nazwę i numer częsci więc sobie chyba odpuszczę,jak w rockym podnosiłem na resorach w górę to panharda przerabiałem na regulowany ale dwa resory które prowadzą to nie zawias w tojce i trochę obawiam się tak przerabiać czy wytrzyma,w sumie tylko od tego zależy czy mi buda nie odjedzie swoją drogą ,tak to sobie wykombinowałem jak co to poprawcie...
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
Nie do końca taki zwykły ten pręt Robiliśmy pewne przymiarki do dłubania tego we własnym zakresie. Cenę oczywiście nabija spora odległość od producenta i po drodze kliku pośredników. Produkuje jeden. Drugi nakleja firmową naklejkę (cena wzrasta), trzeci przyciąga do Europy cały kontener (bo dwóch się nie opłaca) - płaci transport, cło i Vat. Sprzedaje czwartemu (cena detaliczna) Tak to w świecie funkcjonujeprofesorr10 pisze:najdroższy,powyginany pręt z gwintem jaki widziałem
-
- Posty: 123
- Rejestracja: 03 kwie 2008, 21:15
- Auto: lj70
- Kontakt:
Skoro jesteśmy przy zawieszeniu w KZJ-ocie warto jeszcze sobie podłubać z łącznikami stabilizatora. Nie jest to konieczne ale można. Łącznik na wykrzyżach pracuje z mniejszymi naprężeniami. Po przejechaniu paru setek tysiecy kilometrów wyrwało mi jednego mocowanie z ramy. Następne zrobię sobie dłuższe. Niektórzy zdejmują te łączniki ale moim zdanie Toyka i tak jest chybotliwa a bez stabilizatora to może byc różnie. Przy standardowej długości wymiany gumek stabilizatora są częste. Zwłaszcza te mniejsze przy moście.
Jeśli musicie wymienić gumy w wahaczach polecam jednak oryginały a nie żadne polibusze.
Jeśli musicie wymienić gumy w wahaczach polecam jednak oryginały a nie żadne polibusze.
Też jestem zwolennikiem oryginalnych gum w zawieszeniu. Polibusze są może i wytrzymalsze, ale usztywniają zawieszenie i ograniczają nieznacznie (ale czasem to "nieznacznie" może zaważyć na trakcji) wykrzyż.kylon pisze:Jeśli musicie wymienić gumy w wahaczach polecam jednak oryginały a nie żadne polibusze.