Zawieszenie do KZJ70

Moderator: luk4s7

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Tuleja zwulkanizowana pracuje w gumie na wszystkie strony. Tuleja przesuwna w polibuszu jest sztywniejsza a polibusz w związku z tym nie pracuje na skręcanie. Naród troszkę jest zafascynowany polibuszami ale nie do końca wie dlaczego. Polibusze do łaczników stabilizatora - tak, do wahaczy moim zdaniem nie (w większośći samochodów nie tylko w Toyocie).

Kwiatec

Post autor: Kwiatec »

właśnie naród zafascynowany ale jak wszędzie na okołu mówią ze to dobre jest to każdy zakłada ;)

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Kwiatec pisze:właśnie naród zafascynowany ale jak wszędzie na okołu mówią ze to dobre jest to każdy zakłada ;)
I machina się nakręca. Właśnie kupowałem klientowi komplet tulei oryginalnych i nie powiem żeby były tanie. Mimo wszystko nadal jestem za oryginałem. Mam przejechane swoją Toyką ponad pół milona kilometrów. Oryginały zmieniałem po raz pierwszy trzy lata temu na polibusze. Po roku nastąpił powrót przy ramie na oryginały. Teraz czeka mnie wymiana polibuszy przy mostach (też na oryginały).

Awatar użytkownika
Damian
Posty: 393
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:01
Auto: r??ne
Kontakt:

Post autor: Damian »

Możesz powiedzieć ile płaciłeś za oryginały do KZJ? Mam słabe gumy na radiusach z tyłu, ale chciałbym od razu wymienić na całym samochodzie.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Wrzuciłem na stronę.

MaxLux
Klubowicz
Posty: 2890
Rejestracja: 05 kwie 2007, 11:01
Auto: GRJ120
Kontakt:

Post autor: MaxLux »

Cd zawieszenia...

Szukam nowych amorow no i jak zwykle mlyn !

- OME juz u mnie dogorywa
- Bilstein wszyscy naoklolo narzekaja
- Dobinson ponoc jak zimny to twardy a trwalosc pewnie bedzie podobnie jak OME
- Trial Master podobnie jak Bilstein
- .... :shock: :?

Wpadl mi teraz pomysl zastosowania Pro Comp MX6064R ale:

- inne mocowanie amora (oczko oczko)

parametry dlugosc min 340mm max 520 skok 180 troche sie roznia od OME, ktore mam w tej chwili...

Co wiec robic dalej :roll:

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18038
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Post autor: kylon »

Jak przerabiasz mocowania to zastosuj OME LTR-a. Ja u siebie tak będe robił w przyszłości gdy rozbiorę Toykę. Mozesz jeszcze spróbować TJM-a. Istotne jest to do czego ma taki amorek słuzyć. Jak do sportu to musza być sportowe. U nas w kraju sporo narzekań bierze się z tego że naród oczekuje od zwykłego amorka za 400 PLN zastosowań w sporcie tak jak robi to amorek za 2500 PLN. Normalnym jest, że na H6 nie wyrabiaja amorki OME. Bilsteina. Dobinsona czy Trialka.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: onasz »

Witam,temat rozpoczęty w lj70 a przeniesiony tu a dotyczy pytania:jakie sprężyny dokupić do amorów IRONMAN +5cm coby było dobrze,uniwersalnie i rozwojowo ?

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: Heniu »

Najprościej sprężyny Ironman pytanie tylko czy siadły oryginały czy już liftowane? Jaki masz/planujesz rozmiar opony?
Skoro masz amortyzatory + 5cm, to szukaj sprężyn + 5cm.

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: onasz »

Sprężyny były z podkładkami jakieś 3 do 4 cm ale po założeniu wyciągarki i akumulatora siadły a jeszcze dojdzie zderzak. Wiem że najprościej było by założyć AIRONMAN ale większość ma nie najlepszą opinię o nich dlatego szukam innego rozwiązania .

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: Heniu »

To pozostało do wyboru:
Dobinsons
OME
Trialmaster.......

Opini w/w poszukaj sobie na forach 4x4, moja nie będzie obiektywna :wink:

onasz
Posty: 543
Rejestracja: 03 kwie 2009, 16:29
Auto: Chwilowo brak
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: onasz »

Padło na OME ; przód +5cm o zwiększonym obciążeniu 51-100kg a tył +5cm obciążenie standard .Sie bedzie testować. :mrgreen:

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: Heniu »

Spoko i oby nie
onasz pisze:Padło...
:mrgreen:

Awatar użytkownika
OLO
Posty: 149
Rejestracja: 18 lut 2008, 16:22
Auto: Hil Revo
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: OLO »

Trochę nie rozumiem tego nalotu na Ironmana...
miałem w Toyce przez 1,5 roku i 60000km zrobione, nic nie siadło nie pękło,
fajna praca, jedyne co zrobiłem to polakierowałem bezbarwnym przed założeniem.
Głównie teren, szutry , resztki asfaltu..
Gorzej wspominam OME.

Awatar użytkownika
Heniu
Klubowicz
Posty: 1133
Rejestracja: 21 maja 2007, 11:40
Auto: LJ70 '86
Kontakt:

Re: Zawieszenie do KZJ70

Post autor: Heniu »

No widzisz a ja znowu nie rozumiem fascynacji jakim darzy się OME :roll: , ale mamy wolny kraj i wolny wybór :wink: .

Ps Olo zakupiłeś juz coś spod znaku T ?

ODPOWIEDZ