Re: Nowe 70tki z nowymi cenami
: 13 sty 2022, 12:20
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
ta, idzie w J7 zrobic, ale kosztuje bagatela 5900 ojro.
Oprócz wyjaśnienia czemu tylny most jest węższy warto zwrócić uwagę na bardzo obrazowe wyjaśnienie autora czemu ten model prezentuje tak niski komfort i dlaczego wciąż jest produkowany.kpeugeot pisze:Tiu w sprawie tylnego mostu
https://youtu.be/TBxIQapB-3Y
I to jest właśnie kwintesencja mojego myślenia o prowadzeniu samochodu - jeżeli coś robię, to wiem, że to robię i dlaczego to robię, wiem jakie mogą być skutki i lepiej, żeby samochód się nie wtrącał
Na codzień, w szkolno-marketowym stylu użytkowania podobne systemy bywają przydatne. Przypomnienie o zapięciu pasów, kontrolki pokazujące czy dzieci to zrobiły na tylnych siedzeniach, bipanie przy ruszaniu na ręcznym itd. Natomiast 70 w założeniu ma być wołem roboczym i kiedy pracuje w kopalni albo jeździ się tym po buszu to takie dodatki są irytujące.stasik pisze:I to jest właśnie kwintesencja mojego myślenia o prowadzeniu samochodu - jeżeli coś robię, to wiem, że to robię i dlaczego to robię, wiem jakie mogą być skutki i lepiej, żeby samochód się nie wtrącał
Masz telewizję? Oglądasz czasem? To masz wystarczająco dużo argumentów żeby Australia była pięknym marzeniem, ziemią obiecaną, mistycznym rajem! Serio.stasik pisze: Fajnie mają w Australii, ale stanowczo zbyt gorąco, a lista zwierząt, które chcą Cię zabić jest zbyt długa
W mojej 76 jeździłem bez dystansów jakieś dwa lata. Albo jestem pozbawiony uczuć, albo rzeczywiście nie robiło mi to żadnej różnicy.luk4s7 pisze: ↑18 sty 2022, 08:53
Ciekawie gość opisał również genezę i skutki węższej osi z tyłu. Im dłuższą wersja i większe dociążenie tyłu tym ten efekt jest bardziej odczuwalny. Ciekawe czy ktoś z tutejszych użytkowników to odczuwa. Większość chyba ma 76 czyli tą z najkrótszym rozstawem osi. Dłuższe to 78 czyli troopy i 79 czyli pickup z podwójną kabiną.