Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Moderator: luk4s7

vegas
Posty: 123
Rejestracja: 14 mar 2019, 09:28
Auto: LJ70 swap 1KZ-T
Kontakt:

Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Post autor: vegas »

Cześć,

Od niedawna jestem posiadaczem LJ70 z 1993 roku, ale z przełożonym silnikiem na 1KZ-T. Ponieważ jestem kompletnym nowicjuszem w temacie terenówek i Land Cruiserów, chciałbym się dowiedzieć, jak zweryfikować, czy ta przekładka została wykonana poprawnie/sensownie. Będę wdzięczny za wszelkie informacje - co mogę samodzielnie zweryfikować, co powinno być przy takiej przekładce wykonane, na co szczególnie zwrócić uwagę, itp.

Z góry dziękuję!

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Post autor: kylon »

Gdzieś na forum jest temat gdzie to opisywałem.

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Post autor: kylon »

- przespawanie mocowań poduszek silnika
- poduszki silnika (ale tu nie pamiętam)
- dzwon skrzyni biegów
- komplet sprzęgła (no ale to z silnikiem)
- chłodnica
- mocowania chłodnicy
- puszka filtra powietrza (większy filtr powietrza)
- wiązka elektryczna ale raczej kwestia zmiany końcówek
- linka gazu
- wydech (większa średnica rur)

vegas
Posty: 123
Rejestracja: 14 mar 2019, 09:28
Auto: LJ70 swap 1KZ-T
Kontakt:

Re: Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Post autor: vegas »

Wielkie dzięki!
Faktycznie, znalazłem teraz Twój post: viewtopic.php?p=173295#p173295
Jest tam mowa jeszcze o przełożeniach w mostach. Jak można stwierdzić, czy w moim egzemplarzu LJ70 są one takie same, jak w KZJ70, czy może są różne i wymagają zmiany?

Awatar użytkownika
kylon
Klubowicz
Posty: 18006
Rejestracja: 04 kwie 2007, 21:32
Auto: BJ42
Kontakt:

Re: Przekładka 2L-T na 1KZ-T

Post autor: kylon »