Strona 3 z 3

Re: Kręcenie silnika 2LT

: 27 kwie 2020, 17:41
autor: carinus
Gazu nie można podawać w niskim zakresie obrotów,gdzie dawka diesla jest dosyć niska i tam najszybciej zaczyna "stukać".Z kopceniem tutaj akurat ma duże szanse gdyż LPG spala się znacznie dłużej niż ropka i to powoduje dokładniejsze dopalenie sadzy.Wiadomo że podlewając paliwem w mieszance ubogiej w powietrze nie da sie uniknąć dymienia,jednak samo podanie gazu powoduje to że silnik wkręca sie na obroty przyt mniejszym udziale pedału gazu i pompy wtryskowej.Wiadomo że instalacje dedykowane do tych silników są dla nas nieopłacalne,ale podanie nawet stałej,niskiej i bezpiecznej dawki gazu powinien dodatkowo ożywić ten silnik.Jeżeli dodamy jeszcze nową turbinkę to mamy kumulację szczęścia.

Re: Kręcenie silnika 2LT

: 28 mar 2021, 10:47
autor: raczek
Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?

https://youtu.be/YBgzVo85evc

Ktoś myślał ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Re: Kręcenie silnika 2LT

: 06 cze 2021, 14:11
autor: primo9090
raczek pisze:
28 mar 2021, 10:47
Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?

https://youtu.be/YBgzVo85evc

Ktoś myślał ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość tutaj przesadziłeś z wielkością intercoolera moim zdaniem.To zwiększy laga

Re: Kręcenie silnika 2LT

: 06 cze 2021, 15:02
autor: Jake
Sam intercooler jest dosc mały, ale tych rur to pod maska jest chyba ze 3 kilometry...