Kręcenie silnika 2LT
: 13 kwie 2020, 13:53
MOD: To jest wątek wydzielony bo temat zboczył poza poszerzenia do LJ73. Link do oryginalnego wątku viewtopic.php?f=55&t=17979&p=238554#p238554
Ja mam teraz załozone 285/75R16, zawieszenie fabryczne, czyli lift "0"...
Silnik 2LT, po regeneracji wtrysków i turbo, nie poznaje auta
Myslełem, ze ten silnik tak ma , ze nie chce jechac, a po tych "modyfikacjach" (wtryski i turbo) subiektywne odczucie jest takie, jakby miał dwukrotnie zwiekszoną moc, w stosunku do "przed remontem"
Co prawda mam LJ 70, z nie LJ 73, ale jesli chodzi o szerkosc opon, to zdaje sie, że nie ma to znaczenia
Ja mam teraz załozone 285/75R16, zawieszenie fabryczne, czyli lift "0"...
Silnik 2LT, po regeneracji wtrysków i turbo, nie poznaje auta
Myslełem, ze ten silnik tak ma , ze nie chce jechac, a po tych "modyfikacjach" (wtryski i turbo) subiektywne odczucie jest takie, jakby miał dwukrotnie zwiekszoną moc, w stosunku do "przed remontem"
Co prawda mam LJ 70, z nie LJ 73, ale jesli chodzi o szerkosc opon, to zdaje sie, że nie ma to znaczenia