Kręcenie silnika 2LT

Moderator: luk4s7

carinus
Posty: 157
Rejestracja: 26 paź 2012, 20:48
Auto: LJ70,KZJ90
Kontakt:

Re: Kręcenie silnika 2LT

Post autor: carinus »

Gazu nie można podawać w niskim zakresie obrotów,gdzie dawka diesla jest dosyć niska i tam najszybciej zaczyna "stukać".Z kopceniem tutaj akurat ma duże szanse gdyż LPG spala się znacznie dłużej niż ropka i to powoduje dokładniejsze dopalenie sadzy.Wiadomo że podlewając paliwem w mieszance ubogiej w powietrze nie da sie uniknąć dymienia,jednak samo podanie gazu powoduje to że silnik wkręca sie na obroty przyt mniejszym udziale pedału gazu i pompy wtryskowej.Wiadomo że instalacje dedykowane do tych silników są dla nas nieopłacalne,ale podanie nawet stałej,niskiej i bezpiecznej dawki gazu powinien dodatkowo ożywić ten silnik.Jeżeli dodamy jeszcze nową turbinkę to mamy kumulację szczęścia.

Awatar użytkownika
raczek
Posty: 267
Rejestracja: 06 paź 2016, 23:01
Auto: FJ80 1992 & J15-RC'15 2017
Kontakt:

Re: Kręcenie silnika 2LT

Post autor: raczek »

Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?

https://youtu.be/YBgzVo85evc

Ktoś myślał ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

primo9090
Posty: 11
Rejestracja: 04 lip 2019, 16:57

Re: Kręcenie silnika 2LT

Post autor: primo9090 »

raczek pisze:
28 mar 2021, 10:47
Nie znam się ale nasunęło się pytanie dlaczego nie dołożyć intercooler ?

https://youtu.be/YBgzVo85evc

Ktoś myślał ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Gość tutaj przesadziłeś z wielkością intercoolera moim zdaniem.To zwiększy laga

Awatar użytkownika
Jake
Posty: 2019
Rejestracja: 12 cze 2017, 01:57
Auto: Toyota 4-Runner 3.4 V6 1991
Kontakt:

Re: Kręcenie silnika 2LT

Post autor: Jake »

Sam intercooler jest dosc mały, ale tych rur to pod maska jest chyba ze 3 kilometry...

ODPOWIEDZ