Mam pytanie i proszę o pomoc, kupiłem nową turbinę i po jej założeniu olej mam w dolocie i w wydechu, Jest to ilość taka, że można ją z rury wylać.
Po dużych obrotach, olej wycieka również z pompy, kapiąc sobie w najlepsze.
Wiem od Rokfora, że olej zawsze jest, ale taka ilość jaka mi się pojawia, przekracza standard.
Stara pompa, pluła olejem tylko do wydechu.
Silnik: 2L-TE 2,4
LJ 78, 2L-TE 2,4 turbina (nowa chińska) pluje olejem
Moderator: luk4s7
- Jastrząb
- Posty: 426
- Rejestracja: 09 lip 2017, 14:57
- Auto: Toyota LJ70,
silnik 2,4td --> 3.0 1kzt
rocznik 1987 - Kontakt:
Re: LJ 78, 2L-TE 2,4 turbina (nowa chińska) pluje olejem
Mam dwie oryginalne turbiny toyoty od 2lt, tylko ze raczej do regeneracji bo maja luz lopatek. Za 150zl/szt oddam jak będziesz potrzebował
Re: LJ 78, 2L-TE 2,4 turbina (nowa chińska) pluje olejem
Super, ale jaka końcówka dolotu? Flansza czy rura?
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2515
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: LJ 78, 2L-TE 2,4 turbina (nowa chińska) pluje olejem
ty potrzebujesz od 2Lt2
- Jastrząb
- Posty: 426
- Rejestracja: 09 lip 2017, 14:57
- Auto: Toyota LJ70,
silnik 2,4td --> 3.0 1kzt
rocznik 1987 - Kontakt:
Re: LJ 78, 2L-TE 2,4 turbina (nowa chińska) pluje olejem
Ja mam taką, ale jak potrzebujesz od 2lt2 to nie podejdzie.
Wysłane z mojego LM-Q610.FGN przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-Q610.FGN przy użyciu Tapatalka