: 10 kwie 2008, 20:55
to dlagego pw nie działa
Wielki Emsi Yoda czuwa nad naszą kulturą organizacji
Wielki Emsi Yoda czuwa nad naszą kulturą organizacji
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
zgadzam się z tym jak najbardziej,tylko że problem znaleść pompiarza który będzie się bawił w wyciąganie,wymiane rozrządu i ustawianie,teraz są sami ;panowie; pompiarze,z drugiej strony jeśli pompa na stole zostanie wyregulowana na wartosci katalogowe to na aucie już nic nie wyreguluje,po trzecie wolę sam wziąść czujnik zegarowy i ustawić zapłon bo już widzę pompiarza który się w to będzie bawił,przykręci i metodą obracania ciut w tą,ciut w tamtą ją ustawi a tak w ogóle to rotacyjną pompę jeśli nie wymieni się wałka i głowiczki tylnej to można w niej tylko wyregulować dawkę paliwa bo niestety tamte częsci są odpowiedzialne za cisnienie i to czy auto pali na dotyk,poprostu się wycierają i ;gubią; cisnienie,dlatego smieszą mnie ogłoszenia pompa po regeneracji za 600 czy 700 zl,wiele jest przpypadków że auto kręci i kręci na gorącym silniku i nie chce zapalić,wystarczy schłodzić pompę zimną wodą i odpala na dotyk..po prostu jest powycierana w środku i zanim zrobi cisnienie żeby przebić wtryska to mieli i mieli...na pocieszenie fakt że japońce mają tak dograne pompy że rzadko zachodzi konieczność takiej ingerencji jak wymiana środkakylon pisze: Ja tam wolę kompletną usługę, a nie kawałek a potem płacz, że dalej dymi, grzeje się czy takie tam. Samochód do pompiarza cały i tyle. Jeśli zaoszczędzić chcecie na częściach to dać swój filtr powietrza oraz paliwa..