Re: LJ70 Swap silnika
: 19 paź 2015, 16:12
@mirmlo a jak łączyłeś skrzynię z reduktorem parchowy i dalej wały z toyoty czy jakieś inne ?
Największy, najlepszy, jedyny klub Toyota Land Cruiser w Polsce.
https://tlc.org.pl/
Jest zrobione takie połączenie i dobrze to działa.PanBestia pisze: Wrócę do pytania czy ktoś miał doświadczenie albo słyszał o spinaniu bemki ze skrzynią z LJ - ale jakoś tego nie czuje aby dobrze grało.
No to powtórzę : OM605 turbo z mechaniczną pompą kręci jak benzyna do ponad 5000rpm, działa bez prądu, trudny do zajexxxxa a kosztuje to w zakupie mniej więcej tyle co 2L-TPanBestia pisze:Na tą chwile minimum dla mnie to właśnie 180 koni i 300 niutków dostępnych w miarę od dołu...
PanBestia pisze:@mirmlo a jak łączyłeś skrzynię z reduktorem parchowy i dalej wały z toyoty czy jakieś inne ?
A powiedz no RockFordzie czy jest jakaś szansa na polepszenie osiągów 3VZ-E w rozsądnych pieniądzach, powiedzmy za 2000zł Wydusisz 200 koni/350NmPanBestia pisze:staram się wyciągnąć ile się da z odpowiedzi, zwłaszcza twoich Rokfor
Wiem o tym Rokforku ,to była podpucha z mojej stronyRokfor32 pisze:Kamil - nie bardzo. Raczej za duży zakres żeby się w takim budżecie zmieścić.
Wypisz,wymaluj kopciuch superturboRokfor32 pisze:Silnik ma być mocny dołem, to oczywista - ale nie widzę przeciwwskazań, żeby wraz z obrotami nie miał być ... jeszcze mocniejszy