Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Moderator: luk4s7
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
GRJ, też super:) trochę boli spalanie i słaby moment, zwłaszcza po załadowaniu paru szpejów na "wakacje".
Akurat ta antena automatyczna jest wkurzająca. Niby jest sterowanie jej wysuwu, ale to jak auto "chodzi" i wjeżdżasz do lasu, to chowa się nie do końca ale do pozycji jakieś plus 10 cm. No więc jak się "upierd...li" to zmieniam na klasycznego bata.
Skąd info, że co 2,5 k zmieniasz olej w VDJ?
Akurat ta antena automatyczna jest wkurzająca. Niby jest sterowanie jej wysuwu, ale to jak auto "chodzi" i wjeżdżasz do lasu, to chowa się nie do końca ale do pozycji jakieś plus 10 cm. No więc jak się "upierd...li" to zmieniam na klasycznego bata.
Skąd info, że co 2,5 k zmieniasz olej w VDJ?
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
w GRJ co 5000km a w VDJ co 2500km. W manualu i informują przy sprzedaży.
Zaladowanym nie jezdzilem ale on ma bardzo mila elastycznosc na piatce od 60 do 140 km/h. Po miescie się jeździ latwiej niż myslalem bo jest b elastyczny, ruszanie z dwojki praktycznie bez gazu. piatka moglabybyc dluzsza.
Zaladowanym nie jezdzilem ale on ma bardzo mila elastycznosc na piatce od 60 do 140 km/h. Po miescie się jeździ latwiej niż myslalem bo jest b elastyczny, ruszanie z dwojki praktycznie bez gazu. piatka moglabybyc dluzsza.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Może chodzi o mile?
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Słaby moment cie boli? To co ja mam powiedzieć o HZJ76 ? Jak założysz MTeki to moment ucieka i nie dogonisz dziada a jazda załadowanym pod górę to dramat. Nie masz na co narzekać. W razie czego wpadnij do mnie i szybko się wyleczysz.tadeo pisze:GRJ, też super:) trochę boli spalanie i słaby moment, zwłaszcza po załadowaniu paru szpejów na "wakacje".
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Rafał, planujesz założyć czujnik EGT? Też mam silnik lekko ulepszony u Rokfora i z chęcią bym porównał EGT.rafal187 pisze:Zacnie się fura prezentuje.
Odczuwasz spadek mocy przy 33 calach? Co ja mam powiedzieć, mam silnik 2LT i opony 33x10.50 R15, ale już niedługo bedzie zwiększenie mocy u Rokfora.
Jak tylko jestem w Krakowie to sie rozglądam za taką furą ale jeszcze niespotkałem, może kiedyś...
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
V8 4,5 litra na 33 calach drze jak oszalała... trzeba hamować pod górę:)
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Nie o km.Cruiser pisze:Może chodzi o mile?
VDJ jest mniej elastyczny niz ta benzynka. MOze jak sie zaladuje to sie zmienia ale jak siedzi 1 osoba to nie ma porownania. Tylko ten dzwiek troche slaby. Stara 4.5 benzyna fajniej mruczala. Po prostu dzwiek rzedowej szostki jest najladniejszy.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ja tam nie wiem może w GRJ76 jest jakiś inny silnik niż 1GR-FE w FJ czy 120.
W 1GR-FE zalecają zmianę oleju co 10000 mil.
https://www.rav4world.com/pdf/T-TT-0005-10.pdf
W 1GR-FE zalecają zmianę oleju co 10000 mil.
https://www.rav4world.com/pdf/T-TT-0005-10.pdf
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Wejdzie. Musisz tylko zmodyfikować wewnętrzne osłony halogenów w zderzaku. O nie delikatnie obcierają koła 285/75R16 bez liftu zawieszenia.
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Zapraszam. VDJ-otów Ci u nas dostatek
Tu akurat 78 ale one podobne.
https://www.wyprawa4x4.pl/gallery/land- ... a-4x4.html
Tu akurat 78 ale one podobne.
https://www.wyprawa4x4.pl/gallery/land- ... a-4x4.html
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Oto dowód, że wejdzie:)
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Ładna jest!
I bez naklejek lepsza
A 255/85/16 mierzyłeś już ?
I bez naklejek lepsza
A 255/85/16 mierzyłeś już ?
Re: Wszystko o: Land Cruiser VDJ 76 V8 w wersji LHD
Naklejki robiły vintage
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka