jakoś udało mi się uruchomić stary silnik 2LII, dołożyłem mu starą turbinę od 2LT z całym kolektorem wydechowym
pompa jest od silnika 2LT
turbina się kręci ale nie dmucha, jak reguluję się turbinę
jak można troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania i którą śrubką zwiększa się dawkę paliwa?
jedyne co mnie niepokoi że spaliny z wydechu leca lekko niebieskie, ale to może dla tego ze turbina jeszcze nie podpięta
i pytanie następne - czy wtryski od silnika 2LT pasują do głowicy 2LII,
podkręcanie silnik 2LT II
Moderator: luk4s7
Re: podkręcanie silnik 2LT II
witam szkoda twojej roboty po zwiekszeniu dawki paliwa tylko kopci i wiecej pali za slaby silnik do ciezaru auta sruba od dawki paliwa jest od strony silnika za rurka doprowadzajaca paliwo dowtrysku trzeba dorobic specjalny klucz
- kpeugeot
- Klubowicz
- Posty: 2522
- Rejestracja: 24 cze 2009, 06:52
- Auto: Taro(hilux) 3.0 V6
lj70 2LTII r1986
LJ78 2LT EFI 1991 - Kontakt:
Re: podkręcanie silnik 2LT II
gdzieś doczytałem że zakładają turbo ct26
poza tym silnik 2,4 lt to powinien dać radę wykrzesać ze 100hp a nie ledwo 90
disco w silniku 2,5 ma około 120 hp
patrole podkręcają silnik 2,8 i dają radę więc może warto pomyśleć o 2,4 ltII i jego tunningu?
poza tym silnik 2,4 lt to powinien dać radę wykrzesać ze 100hp a nie ledwo 90
disco w silniku 2,5 ma około 120 hp
patrole podkręcają silnik 2,8 i dają radę więc może warto pomyśleć o 2,4 ltII i jego tunningu?
- MilitarniKris
- Posty: 121
- Rejestracja: 29 lis 2010, 09:46
- Auto: LJ70 - CeJota
- Kontakt:
Re: podkręcanie silnik 2LT II
Mnie przy przekladce silnika kusilo pozostawienie EFI jednak zdecydowałem się zrobić downgrade silnika 2ltIIefi do 2ltll. W efekcie mam auto bez komputera itp.
Jeśli chcesz sie pobawić w EFI to pozostał mi kompletny kolektor ssacy z pompą paliwa. Pochodzenie 100% pewne.
w efekcie przybędzie mocy momentu.
Jeśli chcesz sie pobawić w EFI to pozostał mi kompletny kolektor ssacy z pompą paliwa. Pochodzenie 100% pewne.
w efekcie przybędzie mocy momentu.
Re: podkręcanie silnik 2LT II
Komputerka do twojego EFI nie zabrales "moj ty madry Misiu" - dalej lezy u Cieplego na stercieMilitarniKris pisze:Mnie przy przekladce silnika kusilo pozostawienie EFI jednak zdecydowałem się zrobić downgrade silnika 2ltIIefi do 2ltll. W efekcie mam auto bez komputera itp.
Jeśli chcesz sie pobawić w EFI to pozostał mi kompletny kolektor ssacy z pompą paliwa. Pochodzenie 100% pewne.
w efekcie przybędzie mocy momentu.
- JanekBravo
- Posty: 29
- Rejestracja: 07 wrz 2008, 13:55
- Auto: LJ 70 1986/1988 :)
- Kontakt:
Re: podkręcanie silnik 2LT II
Odświeżam.
Gdzieś na jakimś forum anglojezycznym wyczytałem też ze można sie pobawić turbo - podkręć ciśnienie doładowania - Turbinę CT-20 można podkręcić spokojnie do 18 psi czyli 1,24 bara ale zalecają dla "spokojności" i bezszkodowej jazdy do max 14 psi czyli 9,5-1bar jest to wartość bezpieczna dla całego układu.
Gdzieś na jakimś forum anglojezycznym wyczytałem też ze można sie pobawić turbo - podkręć ciśnienie doładowania - Turbinę CT-20 można podkręcić spokojnie do 18 psi czyli 1,24 bara ale zalecają dla "spokojności" i bezszkodowej jazdy do max 14 psi czyli 9,5-1bar jest to wartość bezpieczna dla całego układu.