Znaleziono 25 wyników

autor: martin09
06 kwie 2021, 11:39
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń
Odpowiedzi: 3408
Odsłony: 703151

Re: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń

Znajomy ma okazję zamienić się na coś takiego
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-la ... llery-open
Jakieś opinie i ile warte dodam że zamian na Porsche Panamera
autor: martin09
28 lis 2020, 16:43
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń
Odpowiedzi: 3408
Odsłony: 703151

Re: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń

Ruda jak ruda da się ogarnąć , tylko połączenie skrzyni z silnikiem jakoś dziwnie mocno upaprane z oleju
autor: martin09
20 sie 2020, 14:18
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń
Odpowiedzi: 3408
Odsłony: 703151

Re: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń

Cześć, nie wiem czy było bo Tojka wisi już trochę w ogłoszeniach. https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-4-runner-sprowadzony-z-wloch-bez-korozji-oplacony-ID6zV23c.html#gallery-open Czy ktoś może widział to auto? Mam kawał drogi a sprzedający no cóż...wiadomo chce sprzedać i nie wiem czy tłuc się tam...
autor: martin09
20 sie 2020, 13:46
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń
Odpowiedzi: 3408
Odsłony: 703151

Re: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń

kpeugeot pisze:
20 sie 2020, 13:07
przerost formy - tzw pomnik, za chwilę bedzie problem z badaniami technicznymi takich aut, jak tylko w teren to można oglądać jak na asfalt to bym bał się tym jeździć
Dzięki za opinie , znajomy chciał to jako wyprawowy po wk
autor: martin09
19 sie 2020, 21:11
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń
Odpowiedzi: 3408
Odsłony: 703151

Re: Czy znacie to auto? - pytania o Toyoty z ogłoszeń

Panowie wiem że to z FB ale tylko tam wystawione może ktoś zna auto znajomy zainteresowany
https://m.facebook.com/photos/viewer/?p ... _tn__=EH-R
autor: martin09
05 paź 2019, 21:15
Forum: Moja Toyota
Temat: LJ70 - czarnulka znaleziona w namiocie...
Odpowiedzi: 513
Odsłony: 120275

Re: LJ70 - czarnulka znaleziona w namiocie...

[quote="oradek"]Hmmm. Jeep powiadasz. W przyszłym tygodniu jestem już umówiony na oglądanie Jeepa zj i "mam go zarezerwowanego", więc jeśli jest wszystko sprawne to biorę kolejny zabytek do ukatrupienia. Szkoda, że mogę go kupić dopiero po Bałtowie ;) V8 5,9 lx benzyna... Z tym 5.9 to nie taka bajka...
autor: martin09
05 paź 2019, 20:23
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Toyota lj 7 na co dzien
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 9492

Re: Toyota lj 7 na co dzien

Ile osób,tyle opinii. Tak czy inaczej kolega martin09, po przeczytaniu tego wątku, raczej nie jest w stanie zdecydować, czy J7 nada mu się na codzień :mrgreen: Jak się podoba J7, to decyzja jest łatwa. :wink: https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcROpLH9ym8L1Q-eVXP1eyirtNfKZfRt90BApS...
autor: martin09
09 wrz 2019, 16:19
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Toyota lj 7 na co dzien
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 9492

Re: Toyota lj 7 na co dzien

Nie nie to nie jedyne auto ,myślę coś na jazdę na co dzień i może więcej niż turystyk . Do ciula... w błocie śmigamy zmota . Rokfor 32 a co tam posiadasz jak można wiedzieć .
autor: martin09
08 wrz 2019, 21:28
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Toyota lj 7 na co dzien
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 9492

Re: Toyota lj 7 na co dzien

W cenie J12 można kupić zadbaną J7. Nawet bardzo zadbaną. :wink: Po prostu w cenie 15 tysi będzie śmietnik - bez względu na to, czy to będzie J7, J9 czy J12. Kwestia raczej, czego oczekujesz, i co chcesz mieć. J7 się już nie "starzeje" - zadbanym egzemplarzom cena raczej rośnie niż spada. Niemniej,...
autor: martin09
08 wrz 2019, 20:13
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Toyota lj 7 na co dzien
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 9492

Re: Toyota lj 7 na co dzien

Dziekuje wszytki za podpowiedzi , powiem tak zaczynałem rav-4 potem jakas frota i obecnie jeep ale to nie auto . I naszło mnie co by jednak wrócic do Toyoty dlatego myslałem o lj7 bo seria 9 jakos mnie nie no sam nie wiem . Moze faktycznie dozbierac na 120 ??.
autor: martin09
06 wrz 2019, 22:10
Forum: Jaką Toyotę 4x4 kupić???
Temat: Toyota lj 7 na co dzien
Odpowiedzi: 38
Odsłony: 9492

Toyota lj 7 na co dzien

Witam przymieżam sie do sprzedania mojego jeepa i tak niesmiało spoglada w stronę lj7 , i teraz pytanko do was czy dostane cos do dajmy na to 15 + w miare do jazdy . Toyka ma byc autem na co dzien do pracy itd i w weekend do jakiegos upalania wokół komina nie po klamki od tego mamy zmote . Jakies su...
autor: martin09
25 sie 2015, 17:58
Forum: Inna Toyota
Temat: (Rav-4)delta
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 3332

(Rav-4)delta

Witam mam pytanko czy ktoś się orientuje na temat zawieszenia w tym modelu rav-ki delta podobno wychodziło to z zawieszeniem +40mm .
autor: martin09
24 sie 2014, 18:12
Forum: Moja Toyota
Temat: RAV 4 plastik fantastik
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 5155

Re: RAV 4 plastik fantastik

Taki weekendowy wypad na dni otwarte w kotlarni dzieki MUTT Gliwice
Obrazek
Obrazek
Obrazek
autor: martin09
27 cze 2014, 19:45
Forum: Moja Toyota
Temat: Toyota Land Cruiser J9 by Maru 123
Odpowiedzi: 410
Odsłony: 116026

Re: Toyota Land Cruiser J9 by Maru 123

Piekna sztuka super sie prezentuje :D
moze kiedy takie sie dorobie :oops: