Bagażniki
Moderator: luk4s7
Moze dodam cos od siebie. Jak juz Kylon wspomnial mam na frp zamocowane szyny Airline (po prostu przewiercilem dach w kilku miejsach). Zrobilem to aby zamocowac na tym skrzynie z bundeswehry. W realiach wyglada to tak, ze mocujac skrzynie na dachu za pomoca rzymskich srub dociskam dach w dol do tylnego palaka. Dach jest elastyczny i sie odksztalca. Stoi ona sobie wiec na palaku, a mocowania sluza temu aby sie kista nie przesuwala.
Dumalem juz dluzej nad tym jak zamocowac szpej na dachu, ale jakos niczego nie zrealizowalem. Wpierwej chcialem do dachu przykleic ryfla odpowiednio dogietego, pozniej mialem pomysl aby zrobic wewnatrz "pseudo" klatke zamocowana z tylu i przodu do palakow, dalej od tego puscic uchwyty przez dach na skrzynkowy bagaznik.
Widzialem tez kiedys giermanski patent aby przykleic "rynienki dachowe" z boku do frp. Wytrzymuje to nawet namiot dachowy na afrykanskich bezdrozach, wiec...
Czarek
Dumalem juz dluzej nad tym jak zamocowac szpej na dachu, ale jakos niczego nie zrealizowalem. Wpierwej chcialem do dachu przykleic ryfla odpowiednio dogietego, pozniej mialem pomysl aby zrobic wewnatrz "pseudo" klatke zamocowana z tylu i przodu do palakow, dalej od tego puscic uchwyty przez dach na skrzynkowy bagaznik.
Widzialem tez kiedys giermanski patent aby przykleic "rynienki dachowe" z boku do frp. Wytrzymuje to nawet namiot dachowy na afrykanskich bezdrozach, wiec...
Czarek