Szulbor i historia mojego 4runnera
Moderator: luk4s7
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
To wszystko tłumaczy, pewnie leżała gdzieś na Syberii w temperaturze -40 gdzie zjawisko wilgoci nikomu nie jest znane w każdym razie zakonserwowana jak dobry mamut
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Zabawki ciągle przychodzą
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Będzie GRUBO
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
To kompresor do Tundry?
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Do 4runnera jak włożymy mu V8 to od razu z kompresorem.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Szulbor popraw mnie, ale nawet w tym wątku pisałeś, że kompresor zabija frajdę z dźwięku V8. Co przeważyło wiec o modyfikacji?
Zwykła v8 przy Twoim relatywnie lekkim aucie bez problemu da rade. TRX'a chcesz z tego zrobić?
paweł
Zwykła v8 przy Twoim relatywnie lekkim aucie bez problemu da rade. TRX'a chcesz z tego zrobić?
paweł
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Wszystko prawda. Kompresora miało już nie być. Po dokładniejszym śledztwie wyleczyłem się z TRD, technologicznie to nie był szczyt marzeń. Z czystej ciekawości zacząłem szukać kto jeszcze się w to bawi, bo temat nie jest mocno popularny. No i trafiłem na fajna firmę w Australii, Bullet. To jest set od nich a sam kompresor Eatona. W porównaniu do trd jest cichy, a raczej ma być. No i przekonali mnie kompleksowością, a czy będę sobie chwalił to zobaczymy, teraz bardziej mnie stresuje czy się to wszystko zmieści
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
- sebastian44
- Posty: 2143
- Rejestracja: 01 lis 2009, 18:23
- Auto: była BJ73, była KZJ95, aktualnie TRJ120
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Zawsze możesz mieć kompresor wystający z maski- popularne rozwiązanie u naszych kolegów z czerwonymi karkami
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
TRD to też kompresor Eatona, zdaje się ...
Tyle, że do 2UZ toyota (TRD, jak jeszcze to była część koncernu) bardzo szybko zrezygnowała z tego kitu - seryjne korby tego motorka jakoś niekoniecznie wytrzymywały doładowanie. Gdzieś czasem się jeszcze trafia jakaś używka - ale bardzo rzadko, bo niewiele tego w sumie wypuszczono. W przeciwieństwie do zestawu do 1GR-FE na przykład - który jest oferowany do teraz.
Wszystkie zestawy TRD były bardzo kompletne - zawsze zawierały wszystkie komponenty, wliczając dodatkowy moduł do dodatkowego wtryskiwacza - jeżeli był przewidziany. Tyle - że w przypadku 2UZ to już prehistoria - a używki faktycznie mogą być niekompletne.
Tyle, że do 2UZ toyota (TRD, jak jeszcze to była część koncernu) bardzo szybko zrezygnowała z tego kitu - seryjne korby tego motorka jakoś niekoniecznie wytrzymywały doładowanie. Gdzieś czasem się jeszcze trafia jakaś używka - ale bardzo rzadko, bo niewiele tego w sumie wypuszczono. W przeciwieństwie do zestawu do 1GR-FE na przykład - który jest oferowany do teraz.
Wszystkie zestawy TRD były bardzo kompletne - zawsze zawierały wszystkie komponenty, wliczając dodatkowy moduł do dodatkowego wtryskiwacza - jeżeli był przewidziany. Tyle - że w przypadku 2UZ to już prehistoria - a używki faktycznie mogą być niekompletne.
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Moje doświadczenie z trd z silnikiem 5vzfe wydajność przeciętna nierozsądne kanały powietrzne które po prostu grzały powietrze. Kolejnym nieporozumieniem jest kolejność pasków napędowych osprzęt, kompresor miał pierwszy pasek.... Od silnika. Więc jakoś straciłem wiarę w ich inżynierię. Spróbowałem i wyrobiłem sobie zdanie. Z do 2uz się włożyć go nie boję bo będzie zakuty.
Miałem zostawiać serię ale jakoś chyba za dużo z ludźmi rozmawiam więc po rekomendacjach i rozmowach z ludźmi co na tym jeżdżą będzie Bullet. Pożyjemy zobaczymy.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Miałem zostawiać serię ale jakoś chyba za dużo z ludźmi rozmawiam więc po rekomendacjach i rozmowach z ludźmi co na tym jeżdżą będzie Bullet. Pożyjemy zobaczymy.
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Koledzy
Jakby ktoś jeszcze chciał się zmierzyć z raptorem to znalazłem środek dostępny w kraju który reaguje raptorem 3x szybciej niż amerykańska cytrynka.
Na instrukcji farba miała się złuszczyć po 20 min, w praktyce raptor wstał po 3h.
Potem szmatką, szpachelka czym kto chce. Raczej nie diaksem czy wiarkarka bo wtedy się rozmazuje. Jutro zrobię więcej zdjęć jak efekty bo dziś w euforii zapomniałem
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Jakby ktoś jeszcze chciał się zmierzyć z raptorem to znalazłem środek dostępny w kraju który reaguje raptorem 3x szybciej niż amerykańska cytrynka.
Na instrukcji farba miała się złuszczyć po 20 min, w praktyce raptor wstał po 3h.
Potem szmatką, szpachelka czym kto chce. Raczej nie diaksem czy wiarkarka bo wtedy się rozmazuje. Jutro zrobię więcej zdjęć jak efekty bo dziś w euforii zapomniałem
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Zaraz zaraz. A mi wysłałeś dwa zdjęcia
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Ale tam właśnie była wiartara więc wstyd na świat pokazywać szeroko
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
No i zdjęcie
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
- szulbor
- Posty: 392
- Rejestracja: 25 sty 2014, 20:29
- Auto: Toyota 4runner 3rd 5VZ-FE 3.4ccm Supercharged
- Kontakt:
Re: Szulbor i historia mojego 4runnera
Dodatkowym plusem albo minusem tego jeszcze nie wiem nie rozpuszcza to lakierów akrylowych czyli zdejmujemy raptor a lakier samochodowy zostaje
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LIO-L29 przy użyciu Tapatalka