to jest opona dla kogos kto mam swiadomosc co kupil. i tu powinna byc kropka.kropka/
a rozwijając- opona waży jakies 20-40 kg moze i wiecej, auta majace 300KM jada na niej 90km/h.
na czarnym znika tak ze to realnie widzisz. bloto malezyjskie i ruski torf, głęboka kierunkowa koleina tam robi swietnie.
generalnie opory maja ogromne, a ze spuszczonym powietrzem trudno tym nawet skręcić i to majac wspomaganie!
nalewka kazda generalnie jest gówniana jakościowo i moze sie rozleciec przy predkosciach.
nalewka tez w terenie pracuje żle bo nie pracuje/ nie odksztalca sie konstrukcujnie jak oryginal.
genaralnie najpierw należy sie nauczyc jeżdzic w ogóle, nie na forum, nie przy pomocy adminów
a potem kombinowac w tym - mocno wyczynowym- kierunku.
ps. maaaxisy u Kylona maja?/mialy fajny bierznik kiedys. taki lepszy MT pamietam.
BIEŻNIK nie bierznik!!!
I skąd ty czerpiesz gościu informacje o nalewkach ?
Z artykułów sprzed 20 lat ?
kwiatek.pl pisze:
BIEŻNIK nie bierznik!!!
I skąd ty czerpiesz gościu informacje o nalewkach ?
Z artykułów sprzed 20 lat ?
A co wnosi do dyskusji Twój post mający dodatkowo prowokacyjny styl? Jeśli masz wiedzę to się nią podziel. Wszyscy chętnie posłuchają rzeczowego punktu widzenia.
A ja właśnie do pompy do gnoju zamówiłem silverstony simexowate. Kupilem auto na takich nalewajkach ale takie jakieś twarde były, jakieś takie ciężkie, jakiś taki całkowity brak chęci pracy tej oponki, a i trochę stracha miałem przed niespodziewanym strajkiem protektora i odczepieniem się go od pozostałej części oponki.
Oryginalne oponki simex czy silverstone są nieporównywalne z gronem zwykłych mt-ków pod względem działalności terenowej. Są stworzone do upalania i tylko na takiej płaszczyźnie czują się świetnie. Nie nadają się do jazdy po czarnym czy na dojazdy do pracy gdzie zwykły mt jest jeszcze w stanie w jakiś sposób sobie poradzić dlatego jest bardziej uniwersalną oponką.
A ja właśnie do pompy do gnoju zamówiłem silverstony simexowate. Kupilem auto na takich nalewajkach ale takie jakieś twarde były, jakieś takie ciężkie, jakiś taki całkowity brak chęci pracy tej oponki, a i trochę stracha miałem przed niespodziewanym strajkiem protektora i odczepieniem się go od pozostałej części oponki.
Oryginalne oponki simex czy silverstone są nieporównywalne z gronem zwykłych mt-ków pod względem działalności terenowej. Są stworzone do upalania i tylko na takiej płaszczyźnie czują się świetnie. Nie nadają się do jazdy po czarnym czy na dojazdy do pracy gdzie zwykły mt jest jeszcze w stanie w jakiś sposób sobie poradzić dlatego jest bardziej uniwersalną oponką.
są bardzo miękką oponą więc nadawać to się nadają tylko drogo wychodzi