T-belt
Moderator: luk4s7
Re: T-belt
Ten uśmiechnięty to już pewnie coś popija...
Re: T-belt
Pora taka że już trzeba o tym myśleć
Re: T-belt
Ja robiłem niedawno taki reset w KZJ90 1996 rok - trzeba wyjąć liczniki i przekręcić śrubkę z jednego miejsca na drugie - całość robi się bardzo prosto (wystarczy śrubokręt gwiazdkowy) - kilka minut i po temacie... Ja przy okazji sobie wyczyściłem wszystkie styki itd (konserwacja preparatem na styki i czyszczenie szczoteczką a potem kompresorem). W nowszych wersjach jest na to procedura i nie trzeba wyjmować licznika...
Ja kupując samochód miałem informację, że rozrząd był wymieniony, tylko mechanik "starej daty" nie umiał tego zresetować ... Oczywiście reset kontrolki nijak nie ma się do wymiany rozrządu - i przy tak wiekowych samochodach mogłoby tej kontrolki w zasadzie nie być - bo i tak nie można jej wierzyć... Ja sprawdziłem rozrząd oceniając wygląd elementów, pasek po dacie produkcji - i wszystko wygląda elegancko - a pasek jest z początku 2018 - od tego czasu auto przejechało 10tys km (widać po przeglądach też) - więc tylko zrobiłem reset...
Ja kupując samochód miałem informację, że rozrząd był wymieniony, tylko mechanik "starej daty" nie umiał tego zresetować ... Oczywiście reset kontrolki nijak nie ma się do wymiany rozrządu - i przy tak wiekowych samochodach mogłoby tej kontrolki w zasadzie nie być - bo i tak nie można jej wierzyć... Ja sprawdziłem rozrząd oceniając wygląd elementów, pasek po dacie produkcji - i wszystko wygląda elegancko - a pasek jest z początku 2018 - od tego czasu auto przejechało 10tys km (widać po przeglądach też) - więc tylko zrobiłem reset...