Sam sobie odpowiedziałeś na wątpliwość:)rolkos pisze:Tak praktycznie patrząc. Od 150 na asfalcie pewnie lepiej sprawdzi się Q7, w terenie dalej zajedzie Wrangler Rubicon.
Nowy Wrangler 2018 prezentuje się świetnie, oczywiście ma 3,6 pentastar, dojdzie hybryda 2.0, w połowie przyszłego roku będzie też diesel 3.0, potwierdzili hybrydę PHEV za około rok. Widać że rozwiją model, czego nie można powiedzieć o LC.
Jak tak dalej pójdzie to LC150 pójdzie całkiem w odstawkę. Może też na to wskazywać ostatnia mała zmiana w 150. Nie zrobili całkiem nowego modelu (po niemal 9 latach produkcji) tylko lift, podobnie jak z LC200.
Zamiast kupować Q7 i wranglera, kup LC150
Q7 akurat fatalnie sobie radzi a drodze, a czy wrangler dalej zajedzie ? Jestes pewny ?