J4 - okiem użytkownika
Moderator: luk4s7
Re: J4 - okiem użytkownika
Cicho tutaj, pusto tutaj to ja się pochwalę, wczoraj, dzięki pomocy Kylona, stałem się posiadaczem drugiej FJ-tki - tym razem w pełni sprawnej i odbyłem nią dwustu kilometrową podróż, wrażenia - zaje.....ste, krótka i lekko skacząca z tego względu, faktycznie nawet na małych i wąskich kapciach nie mieści się w koleinach i pływa, w środku głośna, zaś silnik bardzo elastyczny, ciągnie od samego dołu i skutecznie reaguje na gaz, wydobywa z siebie piękne brzmienie. Był ze mną wielki miłośnik jeepa a po przejechaniu się fj-tą ciężko było go z niej wyciągnąć, wspominał że się zakochał i stwierdził że jestem pieprzonym farciarzem.
Ogrzewanie bardzo wydajne aczkolwiek jeszcze nie rozkminiłem jak puścić ciepłe powietrze ze środkowego górnego kanału nagrzewnicy bo jak przesuwałem taką wajchę długą przy niej to mi tylko zimne leciało. Z racji że trochę wyższy jestem od przeciętnego Japończyka to noga na gazie cały czas w powierzy i szybko się męczy ale poduszka pod pupę załatwiła sprawę. W oryginalnych fotelach brakuje mi zagłówków i trochę strach o kręgosłup ale mam nadzieję że gdzieś u kogoś w garażu się znajdą niepotrzebne.
W prowadzeniu bardzo precyzyjna i bezbłędnie reagująca na ruchy kierownicą. Hamulce ku mojemu zaskoczeniu, mimo iż bębnowe, są w stanie skutecznie zatrzymać pojazd (chociaż wymagają jeszcze regulacji).
Prędkość przelotowa to spokojnie 80-100, aczkolwiek bliżej i ponad tej drugiej granicy widać żwawe ruchy wskazówki poziomu spalania.
Podsumowując to wszyscy właściciele 40 wraz ze mną są mocno popaprani że jeżdżą tymi wozami drabiniastymi.
Ogrzewanie bardzo wydajne aczkolwiek jeszcze nie rozkminiłem jak puścić ciepłe powietrze ze środkowego górnego kanału nagrzewnicy bo jak przesuwałem taką wajchę długą przy niej to mi tylko zimne leciało. Z racji że trochę wyższy jestem od przeciętnego Japończyka to noga na gazie cały czas w powierzy i szybko się męczy ale poduszka pod pupę załatwiła sprawę. W oryginalnych fotelach brakuje mi zagłówków i trochę strach o kręgosłup ale mam nadzieję że gdzieś u kogoś w garażu się znajdą niepotrzebne.
W prowadzeniu bardzo precyzyjna i bezbłędnie reagująca na ruchy kierownicą. Hamulce ku mojemu zaskoczeniu, mimo iż bębnowe, są w stanie skutecznie zatrzymać pojazd (chociaż wymagają jeszcze regulacji).
Prędkość przelotowa to spokojnie 80-100, aczkolwiek bliżej i ponad tej drugiej granicy widać żwawe ruchy wskazówki poziomu spalania.
Podsumowując to wszyscy właściciele 40 wraz ze mną są mocno popaprani że jeżdżą tymi wozami drabiniastymi.
Re: J4 - okiem użytkownika
Witamy w klubie,
Co do nawiewu o którym piszesz to nie kombinuj za dużo bo z niego tylko zimne leci.
Poprosimy o zdjęcia.
Paweł
Co do nawiewu o którym piszesz to nie kombinuj za dużo bo z niego tylko zimne leci.
Poprosimy o zdjęcia.
Paweł
Re: J4 - okiem użytkownika
nie ukrywam że to jest ta
http://www.auta4x4.pl/terenowe-wozy.php?id=213" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko nie tak czyściutka do sprzedaży
http://www.auta4x4.pl/terenowe-wozy.php?id=213" onclick="window.open(this.href);return false;
tylko nie tak czyściutka do sprzedaży
Re: J4 - okiem użytkownika
Gratuluję Kmiecio!
Ładny egzemplarz
Ładny egzemplarz
Re: J4 - okiem użytkownika
a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel
Automat czy brak?
pawel
Re: J4 - okiem użytkownika
dzięki Addams, pewnie na dniach wykonam telefon do Ciebie,
wersja z bębnami z przodu, a półosie spięte na sztywno,
wersja LV-KOW tak przynajmniej tabliczka mówi...
wersja z bębnami z przodu, a półosie spięte na sztywno,
wersja LV-KOW tak przynajmniej tabliczka mówi...
Re: J4 - okiem użytkownika
Fajnie, że się udało
Re: J4 - okiem użytkownika
W paździerzu też nie było sprzęgiełek, na niektórych rynkach mniej oszczędzali paliwoplum76 pisze:a cóż to za model co nie ma sprzegiełek na przedniej osi?
Automat czy brak?
pawel
Re: J4 - okiem użytkownika
hej
zostawiam dla potomnych, link gdzie można kupić części czasem już nieosiągalne: https://cityracerllc.shutterfly.com/pictures" onclick="window.open(this.href);return false;
Tanio nie jest niestety.
paweł
zostawiam dla potomnych, link gdzie można kupić części czasem już nieosiągalne: https://cityracerllc.shutterfly.com/pictures" onclick="window.open(this.href);return false;
Tanio nie jest niestety.
paweł
Re: J4 - okiem użytkownika
Panowie
Pytanie takie trochę z kategorii użytkowanie
Jeśli zmierzycie odległość krawędzi błotnika od ziemi, tak na wysokości osi koła, z przodu i z tyłu to jaka jest różnica wysokości? Chodzi mi o złapanie właściwego poziomu auta. U mnie jest 6 cm i chyba to za dużo co nieco?
MMA
Pytanie takie trochę z kategorii użytkowanie
Jeśli zmierzycie odległość krawędzi błotnika od ziemi, tak na wysokości osi koła, z przodu i z tyłu to jaka jest różnica wysokości? Chodzi mi o złapanie właściwego poziomu auta. U mnie jest 6 cm i chyba to za dużo co nieco?
MMA
Re: J4 - okiem użytkownika
pokaże zdjęcie to ocenimy. Ja bym patrzył raczej na krawędź dachu aby była równolegle do ziemi a nie po błotnikach.
Ja u siebie zmieniałem sprężyny z tyłu na wyższe aby wypoziomować auto. Problem w tym że nie w każdym modelu są sprężyny .
Ja u siebie zmieniałem sprężyny z tyłu na wyższe aby wypoziomować auto. Problem w tym że nie w każdym modelu są sprężyny .
Re: J4 - okiem użytkownika
Stoi tak
ale z obrazka niewiele wynika. zakładając że na obwodu osiach są te same koła to różnica odległości błotnika od ziemi z przodu i z tyłu winna dać info czy jest poziom czy nie
MMA
ale z obrazka niewiele wynika. zakładając że na obwodu osiach są te same koła to różnica odległości błotnika od ziemi z przodu i z tyłu winna dać info czy jest poziom czy nie
MMA
- Rokfor32
- Klubowicz
- Posty: 8440
- Rejestracja: 31 paź 2008, 21:15
- Auto: Wiele. Różnych. Większość Toyoty.
- Kontakt:
Re: J4 - okiem użytkownika
Nie - ponieważ fabrycznie ta wysokość jest różna. J4, J7 zresztą też, ma więcej miejsca w przednim nadkolu niż tylnym.
Poziomość auta mierzy sie do progów, a nie nadkoli.
Poziomość auta mierzy sie do progów, a nie nadkoli.
Re: J4 - okiem użytkownika
Fota nie robi...miesisty pisze:Stoi tak
Re: J4 - okiem użytkownika
Moze tera zafunguje
No więc właśnie, pytanie nie brzmiało czy nadkola winny być na jednym poziomie, ani ile sa nad gruntem tylko jak jest rużnica wysokosci przy takich samych kołach na obydwu osiach
A czy promiar jest Na progach, na końcach ramy czy do rynienki to loooz byle mierzyc w gym samym miejscu
MMA